Super-lunsj og positive tanker

God morgen dere <3 Her i huset startet morgen kl 05.45, med en selskapssyk liten valp. Perfekt oppladning til dagens løp. hehe. Det er umulig å bli irritert når det man møter er verdens søteste lille valpefjes, med de største og mest uskyldige øynene. Alt han ville var å tisse litt, og kose masse. Tidlig oppe, betyr at man får mye ut av dagen, så her er jeg godt i gang med en ny artikkel for ShapeUp og redigering av en haug av nye bilder. 

For et par dager siden flyttet jeg hjemmekontoret ut på cafe, og dette ble lunsjen den dagen. Har dere sett noe så digg? Jeg bruker minimalt med penger på dyre vesker, klær og den slags, men jeg bruker en god del penger på hyggelige stunder og gode matopplevelser. Dette her gav super energi til arbeidsdagen min, og jeg tror den smoothien der ( sammen med et par ingefærshot, søvn, treningsfri og masse vann ) har reddet meg fra en solid forkjølelse. 

I dag er det Strongman Run og jeg som virkelig var nede for telling i midten av uken, føler meg faktisk i ok form. Snufser og hoster litt, men det er virkelig ingenting i forhold til hva jeg fryktet. Dette skal gå så bra, positive tanker all the way. Jeg har gått fra å være livredd, til å bare glede meg. Jeg er omringet av fine folk, og vi skal bare ha det gøy i dag. Tu-tu skjørt i knall farger er handlet inn, og bodypaint i rosa, grønn, lilla, sølv og gull er på plass.

Noe av det jeg synes er gøyest er at jeg kjenner så mange andre som også skal delta, blant annet min fantastiske storebror. Jeg er så stolt av han som kaster seg ut i dette. Småbarnspappa med barnehage-sykdom på rekke og rad, minimalt med søvn og masse stress på jobb stopper ikke han. Jeg skal heie som bare rakker´n på han i dag <3 

Nå skal jeg bruke de neste timene på å kose me dlille valpen, spise noe god og næringsrik mat før jeg teamer opp med laget mitt og starter forberedelsene til løpet. Med forberedelser mener jeg smøre oss inn med glitter og slenge på oss tu-tu skjørtene. hehe. 

Fishermans Strongman Run 2017 – lets go!!!! 

 

Smiiiil, Maren 

5 kommentarer
    1. Masse lykke til og ha det gøy. Dette blir bra og jeg er sikker på at du blir positiv overrasket. Du er jo superMaren. Kos deg og nyt at du kan gjennomføre. Gleder meg til å høre etterpå. Klem

    2. Masse lykke til i dag! Husk at det viktigste er å ha det høyt ☺️ Heier på deg og synes du er tøff som deltar ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg