Dette spiser jeg helst til lunsj

I dag ble det en litt sen oppdatering herfra. Jeg hadde en avtale tiiidlig på morgenen, og rakk ikke oppdatere dere før jeg dro. Avtalen var i sentrum, og når jeg først var der dro jeg like gjerne innom treningssenteret etterpå og fikk unna ukens første økt. 8 km på tredemølla gjorde godt for både kropp og hode i dag. Kanskje spesielt hode, i dag var jeg nemlig både trøtt og litt småsur på morgenen, og det er ikke så ofte. Blåmandag er ikke et kjent fenomen her i huset, men i dag kjente jeg faktisk litt på det. En treningsøkt hjalp, og nå er humøret mye bedre. 

I går etter jeg var ferdig på kurs dro jeg innom å kjøpte lunsj på Kjøkkenskapet. Jeg snappet posen men ikke innholdet, og flere spurte om jeg kunne vise hva jeg spiste. Det er jo klart jeg kan! Dette er det jeg så og si alltid bestiller når er kjøper mat på kjøkkenskapet. En stor salat, med litt ekstra kylling, grovt brød, pesto og  aioli. Mmmmm. Iskald pepsi max setter kronen på verket.  

Nå skal jeg bruke et par timer på å rydde litt her i leiligheten før jeg skal avgårde i et møte igjen i ettermiddag. Jeg skal straks fikse litt lunsj her også, og når jeg ser disse bildene fra i går, får jeg lyst å trippe bort å kjøpe salat i dag også. Fy søren så godt! 

Håper dere får en super start på den nye uken, og at mandagen behandler dere bra<3 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer

Siste innlegg