My morning snack

B R E A K F A S T 

I dag ble frokosten min en stor skål med meieriprodukter, og en snackplate med pære, vannmelon, bringebær og solsikkekjerner En noe merkelig miks, men utrolig godt og akkurat det jeg cravet i dag. Leo har ikke helt lært seg forskjellen på hverdag og helg, det betyr at klokken 07 var vi ute på tur. Det var virkelig i tidligste laget, men samtidig deilig å komme seg opp og starte lørdagen. 

I dag står det koselige ting på planen, bondens marked med mamma og tantebarn, og lunsj med en venninne. Jeg har ikke vært på bondens marked før, og gleder meg veldig. Solen stråler over Kristiansand, og dette blir uten tvil en deilig dag. Jeg våknet i dag og kjente på en deilig glad følelse, har du noen gang våknet på den måten? Det er så godt <3

Kamera blir med meg i dag, så gleder jeg meg til å dele litt av lørdagen min med dere senere. Ha en nydelig dag dere <3 

 

Smiiiil, Maren 

3 kommentarer
    1. Jeg våknet to minutter før klokka, uthvilt. Det er uten tvil noe av det beste som fins, gledet meg til å se nevøen min <3 Ha en fin dag:)

    2. Høres ut som en utrolig koselig lørdag 🙂 Jeg ble vekket av datteren min som ville stå opp 05.30 idag, så synes ikke syv høres så ille ut, haha 🙈😵

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg