3 ting jeg setter ekstra stor pris på

Jeg er så glad for at kamera ble med på tur i går, vi fikk fanget noen av alle de koselige øyeblikkene vi opplever med Leo hver eneste dag. Lille Leo har vært hos oss i snart 5 måneder, og vi har laget mange koselige rutiner sammen.

De tre koseligste tingene vi gjør er: 

  • Morgenturen – ja jeg er trøtt som en strømpe, og nesten i koma når vi tusler ut. Men det å opplevde soloppgang, frisk luft og en overlykkelig liten valp som spretter rundt, er faktisk noe av det aller koseligste jeg kan tenke meg. 
  • Ettermiddagskosen – Leo er den mest kosete valpen jeg har møtt, og vi har så mange deilige kosestunder. Spesielt på ettermiddagen når han er litt trøtt er han helt ubeskrivelig skjønn. Han vil helst være oppå meg, og kan ikke få nok nærhet. 
  • Kveldsturen – vi har en fast runde vi går på kvelden, og den er så fin. Vi går langs vannet hele veien, og det er så mye fint å se på. 

I går gikk vi tur akkurat når solen var på vei ned, og lyset var helt fantastisk. Vi hadde flere stopp med både lek og kos. Vi møtte på en stor katt, som var større enn Leo, og et par svaner. Mye spennende å oppleve for en liten tass. 

Det er helt utrolig hvor mye glede en liten pelsdott kan gi, og jeg så enormt glad i denne lille godklumpen. I skrivende stund løper han rundt å leker med en liten bamse, super fornøyd og blid som alltid. For en liten gledesspreder <3 

Leo og meg ønsker dere alle en nydelig mandag, og en fin start på uken. 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Han er så skjønn selv om han er i apefasen!
      har også en pom gutt på rett over 1år med navn Leo, ta vare på valpetiden, de vokser alt for fort!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg