Sunn og delikat smoothie bowl

Se de deilige fargene. Jeg blir glad av å se på denne skålen jeg, og jeg vet jo hvordan den smaker også, og det gjør bare at smilet blir enda bredere. Denne saken her er en fest for smaksløkene, i tillegg er den er sunn og full av næring. Det jeg liker best med smoothie bowls er at de kan toppes med så mye forskjellige godsaker.

Denne delikate saken består av følgende ingredienser:

  • 3 dl frossen mango, ananas og banan
  • 1 ss mager kesam 
  • 1 dl fun light bringebærsaft
  • Litt vann, spe på underveis til ønsket konsistens 

Du kan også bruke eplejuice, eller annen væske. Jeg synes denne smakte så mye fra før, at vann funket helt supert. Kokosvann hadde garantert vært nydelig i denne smoothien. Prøv deg gjerne litt frem med ulike typer ingredienser og plutselig finner du fin favoritt. Toppingen er solsikkekjerner, kokosflak, chiafrø, tørket mango og bringebær. 

Denne er uten tvil en av de beste jeg har laget til nå, og jeg håper dere også vil like den. Det gav så god smak å ta litt ublandet saft i, så det skal jeg absolutt teste flere ganger, i flere ulike smaker. 

Ha en nydelig fredagskveld <3

 

Smiiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Anonym: hører du sier dette, har lest de andre kommentarene du har spurt om det samme. men jeg har aldri laget smoothie med sjokolade før? Kan du ha blandet meg med en annen blogger? 🙂

    2. Det stemmer.
      Du sa at du skulle teste det ut. Sjokolade med banan.
      Var ifm da du kjøpte ny blender. Skal jeg sende deg link hvor det står det siden du ikke husker?

    3. Anonym: Jo, milkshake? Det kan stemme. Ikke fått testet det nei, men skal si i fra når jeg får gjort det. Vil du teste? Jeg hadde blandet dette ser jeg for meg: sjokoladeprotein, frossen banan, litt sukrin, melk og vann. Evt litt yoghurt vanilje for bedre konsistens. :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg