Back to basic

Inneholder reklame 

God morgen hjerter. I dag bestemte Leo seg for å starte dagen kl 06.15, og på en mandagsmorgen føltes det akkurat 1 time for tidlig. Heldigvis var det sol ute, og etter en stor kopp kaffe føltes det godt å komme seg tidlig opp og i gang. Jeg sitter å jobber med et litt annerledes og gøy treningsprogram til dere. Det er nemlig utført med en 10kg vektvest på kroppen. Grisetungt og utrolig gøy. Jeg håper å få det ferdig slik at jeg kan dele det på bloggen i morgen. Sounds good? 

Jeg har forresten en konkurranse på Instagram nå hvor jeg gir bort totalt 6 vektvester. Sjekk ut Instagram hvis du har lyst på din egen vektvest. (Vestene er sponset av Abilica) Dere finner meg på Marenerdvik. 

Fotograf: Adele Grosås

Jeg tar meg selv i å kle meg mer og mer i basisplagg på trening om dagen. Det går veldig mye i sort, hvitt og grått. Jeg som alltid har likt sterke farger på treningsklærne. Disse sneakersene er forresten helt nye, og jeg digger dem! Jeg bruker dem like mye som fritidssko som treningsko. Jeg synes formen på dem er så kule, og ikke minst at de er hvite, men likevel ikke helt hvite. Det trekker også opp at de er utrolig gode på, og sålen er en drøm å gå på. Skoene er fra Junkyard, og dere finner dem HER. 

Nå skal jeg jobbe et par timer til, før jeg skal ut avgårde til en hudpleietime. Senere har jeg en fotojobb for en av mine samarbeidspartnere, og i kveld er plenen å komme meg på årets første ( ja det er faktisk helt sant) yogatime. Tenk at jeg aldri kom i gang med yogaen igjen, det er så synd. Men i dag håper jeg er dagen for å vende tilbake til yogastudio <3 

Hva er dine planer for denne mandagen? 

 

Smiiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Hei, det treningsprogrammet høres spennende ut! Får huske å melde meg på konkurransen. Jeg har vært flink og holdt treningen sånn noenlunde vedlike hele sommeren, og det kjennes bra. Nå skal jeg på en tre ukers ferie i Sør-Europa, så da er planen å gjennomføre noen av disse ferietreningsprogrammene dine, de er helt geniale!

    2. Vektvest er sikkert gøy og utfordrende, men det er vel ikke så vanlig å ha liggende hjemme eller at det finnes på treningssenteret? Vil kanskje nå ut til veldig få. Ikke ment slemt altså! 🙂

    3. Anonym: Det er ganske vanlig at treningssentre har, og er man litt kreativ så er det ikke verre enn å ta på seg en tung sekk for eksempel. Det handler bare om å gjøre det tyngre ved å økte vekten på kroppen på en eller annen måte 🙂

    4. Anonym: Nei nei <3 men som blogger får man aldri nok bilder, så fint å jobbe med litt flere. Victoria Nevland er verdens beste, og så lenge hun også ønsker så kommer vi til å jobbe sammen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg