Oh so fresh

Disse bildene har jeg helt glemt å poste her på bloggen. Har dere sett noe så fresht og deilig? Vi gikk forbi dette i Venezia, og jeg fikk umiddelbart lyst å bytte ut gelato og croissanter til fordel for frisk frukt og grønnsaker. 

Jeg blir så glad når jeg ser at frukt og grønt danderes så delikat og selges på denne måten. Det gjør det så mye enklere å ta et sunt valg når man kjenner at man er litt sulten eller lysten på et eller annet snacks. Med den varmen som var i Italia, så kan jeg nesten ikke tenke meg noe bedre enn en slik iskald fruktkopp. Sunt, tilgjengelig, friskt og godt. Jeg blir selv inspirert av disse bildene, og skal bli flinkere til å lage små fruktkopper og skåler her hjemme. 

Hadde du blitt fristet av dette? 

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer

Siste innlegg