Mine 10 beste treningssanger

Musikk er en viktig del av en treningsøkt, og for min del kan musikken være en av de avgjørende faktorene på en god og dårlig økt. Det skjer liksom noe med hele tenkemåten, motivasjonen og ikke minst energien når man hører en skikkelig god treningslåt. I dag tenkte jeg å dele 10 av mine treningsfavoritter når det kommer til musikk, listet opp i helt tilfeldig rekkefølge. 

Mine 10 favoritter: 

  • Faith – Blasterjaxx
  • Burnin – Calvin Haris
  • Bang my head – David Guetta, Sia 
  • A cut above – Avery Watts 
  • Faint – Linkin park 
  • Outside – Calvin Harris, Ellie Goulding 
  • King – years & years 
  • Bulls on parade – Rage against the machine 
  • Black pearl “he´s a pirate” – Rebel, Sidney Housen 
  • Numb/Encore – Jay Z, Linkin Park

Det er stor variasjon i sangene her, men hver og en av dem er med på å pushe treningsøkten min til nye høyder. Noen er skikkelig gamle, mens andre er nyere. Variasjonen er som sagt stor, men jeg digger hver og en av dem på hver sin måte. Disse sangene er først og fremst ment for kondisjonstrening. Jeg har brukt dem på løping, jogging, sykling/spinning, gå i motbakke, og ellipse. 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg