Hello Friday

Reklame

Weekend mode 

Gårsdagen min ble amputert av en snikende hodepine og generelt kjip form. Vi reise til Italia om kun 5 små dager, og jeg nekter å bli syk nå. Det går faktisk ikke, denne turen har jeg gledet meg så enormt til. Kvelden i går ble derfor en avslappende alenekveld, bare valpen og meg, en god serie, hjemmelaget pizza og dyna i sofaen. Det regnet noe helt sinnsykt, og siden valpen elsker å løpe inn og ut på verandaen hadde vi døren åpen. Kan dere tenke dere noe koseligere enn å sitte inne, med tente lys, under dyna og både se og høre været herje utenfor. En skikkelig kosekveld med andre ord. 

Før formen ble dårlig rakk jeg å få inn både en god treningsøkt, og en tur til frisøren. Skjønne Jeanette på A-salong Tollbodgata holdt på å knekke sammen av latter når jeg kom inn dørene med mitt mildt sagt oransje og solblekede hår. Vi tok før og etter bilder, og de skal jeg sannelig dele med dere, hjelpes så mye skade sola kan gjøre på håret. Nå er heldigvis fargen på plass igjen, håret er kuret og virkelig fått alt det trenger etter noen harde timer i sola. Disse bildene er tatt før frisøren, jeg klarer å skjule det verste litt, men det er likevel et tydelig skjær av oransje likevel. 

I dag skal jeg til Klinikk Nova for enda en liten vippefiks før Italia bryllup. Etterpå tenkte jeg prøve meg på en rolig styrkeøkt, hvis formen tillater det. Jeg synes det er så gøy å være i gang igjen, og koser meg skikkelig i styrkerommet om dagen. I kveld skal vi feire kjærligheten, 10 års bryllupsdag til et nydelig vennepar. Formen må bare se å komme seg, for disse deilige feriedagene har jeg ikke lyst å bruke hjemme i senga. 

Genseren på disse bildene er fra den nye kolleksjonen til Puma, og jeg synes fargen er så deilig. Jeg synes passformen er så kul også, litt over-sized og med kortere armer. Denne, og den olivengrønne jeg delte for et par dager siden er siste tilskudd i treningsgarderoben, og dere finner begge to hos Runwild. 

Nå skal jeg lage meg en stor porsjon havregrøt med vanilje, bananskiver og kanel. Det regner fremdeles her på sørlandet, og hva er vel bedre enn en varm frokost når det er kjipt vær ute. 

 

Smiiiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Så fin genser, og flotte bilder 🙂
      Ønsker deg riktig god bedring, håper formen blir bra nok til det du har lyst å gjøre i dag.
      Klem fra Marit

    2. Huff, syns synd på deg – du har vært ganske mye syk dette året. Nå må det vel snart være nok?? 🙂 god bedring, håper du kommer deg fort og får maks uttelling av feriedagene dine

    3. Marte: Nei synes du? Det føler jeg virkelig ikke jeg har vært. Hehe. Håper ikke det har virket slik, da må jeg ta meg sammen på hva jeg blogger om. Huff beklager <3 så koselig sagt - tusen takk for det :):)

    4. Anonym: Ja når jeg tenker meg om så har faktisk jeg vært mer syk i 2017 enn noen år tidligere. Jeg har en mage som er utrolig trøblete, og lager mye problemer for meg. Hadde det ikke vært for den, så har jeg vel vært syk maks 2 ganger 😀 men men, alle har noe, og det kunne virkelig vært verre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg