Olive green hoodie

Reklame

Har dere sett en så deilig genser? Jeg er totalt forelsket i denne oliven grønne deiligheten fra Puma. I dag har jeg gått rundt i den hele dagen, selv om jeg ikke har vært på trening. Den er en perfekt fritidsgenser, og helt fantastisk god å ha på. Jeg er så hekta på grønn for tiden, og spesielt olivengrønn. Jeg ser for meg at denne blir perfekt utover høsten også.  Sports-bhen under er også fra puma, og i samme nydelige farge. 

Genser HER  //   Sports-bh HER 

Dagen i dag har gått med til en rolig joggetur på morgenen, etterfulgt av litt jobbings hjemme, påfyll av vipper og middag med mine to. Jeg er, som nevnt mange ganger, veldig periodemenneske når det gjelder mat, og nå for tiden er det lompepizza for alle penga. Både til lunsj og middag. Jeg varierer innholdet, og i dag ble det en enkel variant med kun ost, skinke, mais og krydder. Noen ganger er det enkle det beste. 

Jeg har forresten bestemt meg for en ting, i morgen er dagen. Onsdag 2 august er dagen jeg vender tilbake til treningssenteret, og begynner å trene styrke igjen. Nå har jeg bestemt meg, og da er det ingen vei tilbake. Jeg begynner helt helt rolig, kanskje blir det med den ene styrkeøkten denne uken, uansett så er i morgen dagen min, og jeg kjenner at jeg gleder meg. Jeg er klar nå. 

I kveld er vi skikkelig slappfisker her, og ligger rett ut på sofaen alle tre. Vi har begynt å se på en ny serie, Ozark heter den, og dere finner den på Netflix. Den er ganske ny, og vi har kun sett 3 episoder. Så langt liker vi den veldig godt. Sjekk den gjerne ut hvis du trenger noe å se på i kveld <3 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Den kledde du, jeg ønsker meg! Så herlig med både pizza, jogging, kos og serie. Men Du, så gøy at du begynner i morgen. Gleder meg på dine vegne.
      Ps: kan du dele litt interiør igjen en gang? Litt høststil og tips til kule veggbilde.
      Ha en nydelig feriedag videre. Klem

    2. Kanskje ikke passende spørsmål under dette innlegget, men mener du har snakket om en påbegynt treningsplan? Kommer du til å dele noe av dette med oss lesere?

    3. Hei Maren!
      Har du noen treningstightser du genuint kan anbefale? Helst enkle sorte? Sliter med å finne noen som holder alt på plass, og som tåler en støyt. Er omtrent samme størrelse og form som deg så hadde vært så flott å kunne bruke deg som referanseramme.
      Tusen takk isåfall 🙂
      Så fin genser, og lykke til på trening imorgen 🙂

    4. Kristin: Jeg synes Puma har gode tights, men venter enda på en helt plain svart vanlig en , skal gi beskjed hvis jeg finner. Ellers liker jeg Nike, de helt vanlige, som de har hatt i alle år, med glidelås nederst ved ankelen. De er supre. Nike legend er også god, men litt tykk til løping. Jeg har S i alle disse tightsene. Leter litt etter den perfekte svarte tights selv om dagen, skal love å holde deg oppdatert når jeg finner den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg