Frisk og sunn mandagsfrokost

Ny uke, straks ny måned og en ny mandag, jeg følte det var passende med en liten fruktfest denne morgenen. Det er helt utrolig hvor fargerikt og delikat en frokost kan bli med litt ananas og mango. Dette er min faste frokost, med meieriprodukter og granola, spritet opp med litt ekstra frukt. I skålen er det bringebær i bunn, cottage cheese, og vanilje yoghurt, toppet med granola. 

I dag er sosiale medier fullt av oppdateringer med “back to work”, slutt på ferien, og tilbake til hverdagen. Det føles litt rart å nettop ha startet ferien, og ha hele 3 uker igjen. Jeg er litt glad jeg reiser igjen snart, for det å være hjemme her, og ha fri når alle andre er på jobb føles litt merkelig. Akkurat som om jeg skulker jobb på en måte. Hehe. Jeg er visst ikke så flink til å ha ferie her hjemme, men om en liten uke er det tid for Italia og da skal jeg virkelig nyte dagene.

Jeg har fått mange fine Italia-tips fra dere, har dere flere på lur så kom gjerne med dem. Vi har flybilletter, hotell og leiebil i boks, utenom det er dagene helt åpne, og skal fylles med så mye som mulig. Vi har 1-2 dager pr sted, så her gjelder det å oppleve så mye vi klarer på den tiden. Sitter du på tips til ting man bør se / spisesteder / opplevelser, hva som helst så skriv gjerne i kommentarfeltet. Byene vi skal innom er: 

  • Venezia 
  • Verona
  • Firenze
  • Lake Como ( her skal vi i bryllup, så her er nok dagene rimelig fullbooket) 

Ha en nydelig mandag mine fine, og tusen takk for alle kommentarene på gårsdagens blogg. Jeg har de mest trofaste, omsorgsfulle og kuleste leserne. En av dere skrev: “Husk at du har verdens største heiagjeng i oss her på bloggen da”. Det rørte meg veldig, og det er kanskje akkurat det som gjør at jeg en gang faktisk tør å delta på et løp, fordi jeg vet at jeg har alle dere som backer meg opp, og støtter meg uansett om jeg går på trynet eller ikke. Tusen tusen takk <3 

 

Smiiiiil Maren 

8 kommentarer
    1. Vi var også på bilferie i nord-Italia for noen år siden, beste ferien vi har hatt! Var innom de samme byene dere skal (pluss Pisa, men det skuffet..)
      Vil anbefale å stoppe på et lite sted som heter Sirmione, det er en halvøy i Gardasjøen der gamlebyen er stort sett bilfri. Verdt å sjekke ut vertfall! Det er ikke langt fra Verona, vi dro kun på dagstur:) Ha en fantastisk ferie!!

    2. sikkert teit spm…….men hvilken granola har du i her? må finne en som er litt sunnere enn Solfrokost sin og ikke smaker papp:) ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg