Det gikk så alt for fort

Jeg sitter alene på flyplassen i Nice, og tenker tilbake på disse fem fantastiske dagene. Fy søren som jeg har kost meg. På tross av at det kun var fem små dager, og at jeg ikke fikk bagasjen før andre dagen, så har denne ferien vært helt nydelig. Jeg har sagt det før, men jeg må bare si det igjen, jeg virkelig elsker Frankrike. Alt er så fint her, rent og pent, folkene er høflige, har god tid og tar livet helt med ro. Disse dagene har vært fylt med masse sol, og nydelig mat. Avslappende rolige dager i verdens beste selskap. Tenk for en fin familie jeg har som helt spontant inviterer med på tur til den franske rivieraen – med kun to dagers varsel. Disker opp og ordner i stand. Slike ting tar jeg så absolutt ikke for gitt, og jeg er så takknemlig. 

Denne ferien hadde ikke gått hadde det ikke vært for at jeg har de fineste vennene hjemme som stiller opp med både vaktbytter på jobb, valpepass og henting på flyplass. Dette var den perfekte starten på sommerferien for min del, og jeg har virkelig kost meg. Nå er det hjem i en ukes tid, før vi setter nesa mot Italia for en uke med masse spennende opplevelser i ulike italienske byer, før vi topper det hele med bryllup i vakre Lake Como. 

Før Italia skal jeg kose meg maks hjemme, og bruke all min tid på mine to hjerter. Jeg har vært borte fra dem i 5 dager nå, og det føles som en liten evighet. Jeg savner selvfølgelig min kjære mest, men fy søren så sterkt savnet er etter den lille pelsdotten vår også. I dag er det en god venninne av meg som passer han, og vi har allerede facetimet to ganger ( ja jeg vet, jeg har blitt en drazy dog mama). Jeg henter han med det samme jeg lander i kveld, så han skal ikke sove borte en eneste natt. Når vi skal til Italia er det mine foreldre som har han, og der kommer han til å bli så godt tatt vare på, og så bortskjemt at jeg er ikke bekymret en plass. Det er godt å ha så gode mennesker rundt seg, ellers kunne vi aldri hatt en liten hund. De første månedene han var hos oss var det uaktuelt å reise fra han, men nå går det veldig fint. 

Utenom å kose meg sammen med mine to, så skal jeg bruke den kommende uken på å henge opp litt nytt i leiligheten som endelig har kommet i posten. I tillegg skal jeg bytte farge på sofaen, og gjøre litt andre spennende interiør saker. Jeg gleder meg til å vise dere. Jeg skal også jobbe litt videre på treningsplanen min for høsten, og akkurat det gleder jeg meg veldig til. En fin uke i vente med andre ord. 

Nå kjenner jeg at jeg faktisk gleder meg veldig til å komme hjem, og håper bare de to flyturene jeg skal ha nå går knirkefritt. Jeg har lastet ned en lydbok som jeg skal høre på flyet. En Jussi Adler Olsen krim, marco-effekten tror jeg den het. Boken jeg hadde med ble lest ut andre dagen, så da var det bare å sikre seg en ny godsak til hjemreisen. 

Nå kunne jeg skravlet i en liten evighet her kjenner jeg, så for å ikke kjede dere så at for mye skal jeg avslutte. Noen ganger er det litt deilig å bare skravle litt om løst og fast, om hverdagsliv, planer, alt og ingenting. Nå er det nok skravling fra denne frøkna. Ha en nydelig fredag mine fine, så blogges vi fra Kristiansand. 

 

Smiiiiiil Maren 

3 kommentarer
    1. Så velfortjent og så herlig, Maren. Det hørtes ut som noen perfekte dager? Eier dere hus eller leide dere? Og jeg håper flyturen hjem går bra. Anbefaler også Washington direktoratet eller noe , husker ikke helt tittelen på lydbøker. Samme forfatter som Marco effekten men veldig bra. Kos deg med dine to kjøre når du kommer hjem. Du er heldig!!! Klem fra Anja fra stranden i Montenegro!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg