Trene eller ikke trene på ferie

Vacay Workout  

Jeg har sjeldent noe plan når det gjelder ferietrening. Det kan bli mye trening, det kan bli litt trening eller det kan bli total treningsfri når jeg er på tur. På denne reisen til den franske rivieraen tror jeg det blir litt trening. Eller i det minste aktivitet da, om det så ikke helt kvalifiseres til å kalles trening. I dag startet jeg dagen med en powerwalk, til jeg fant en perfekt benk og der kjørte jeg en kort og fin liten sirkeløkt. 

Treningsøkten så slik ut: 

  • 10 pushups
  • 10 step-ups 
  • 10 dips 
  • 10 hopp 

Dette gjorde jeg 3 runder, med ca 1 minutts pause mellom rundene. Før jeg startet sirkelen powerwalket jeg i ca 25 minutter, og det samme hjem igjen etterpå. Totalt ble dette en god times aktivitet, og det er jeg helt utrolig fornøyd med. Det er virkelig ingenting hokkus pokkus med denne økten, men slik jeg ser det så er det deilig med enkel trening på ferie. Er dere ikke enig? 

Nå er det straks min svigerinnes fantastiske hjemmelagde pizza på menyen her, og jeg skal skynde meg å hoppe i dusjen og skylle bort alt av saltvann og solkrem før kvelden skal nytes sammen med mine. For et liv vi lever her nede på Rivieraen, jeg nyter hvert eneste minutt.

 

Smiiiil Maren  

 

5 kommentarer
    1. Liker den avslappa holdningen du formidler når det gjelder trening på ferie, og at det viktigste kanskje bare er å få lea seg litt😊 Men, jeg liker også at du er så utrolig flink til å se mulighetene, og hva noe så enkelt som en tilfeldig plassert benk kan brukes til – takk for gode tips!👍💪 Nyt livet på rivieraen videre, ser herlig ut!😎

    2. Så herlig det ser ut og digger det forholdet du har til trening og ferie. Jeg sliter veldig med det i år og føler meg virkelig ikke vel med meg selv lenger og på stranden. Så jeg gleder meg nesten til jeg kommer hjem så jeg får fikset så det hodet og kropp…. #denfølelsen når du føler alle er bedre enn deg..
      Men du gir gode vinner og takk for inspirasjon selv på kjipe dager. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg