En sånn dag har jeg ventet på

I dag har jeg en sånn dag på planen som gjør meg glad bare av tanken. Planer for får meg til å smile, og hoppe opp av sengen tidlig. I dag har jeg fri, det er meldt fint vær og jeg skal ut å jobbe litt med en super kreativ og flink fotovenninne, møte mammaen min for lunsj og enda flere hyggelige planer i kveld. Sosial og fin fredag, uten at det blir for travet eller hektisk. Det liker jeg. 

I går kveld dro jeg en tur ut til min storebror og min svigerinne. Jeg svippet ut bare for å klemme litt på dem, si hei og skravle litt. Jeg ble sittende en god stund, med pepsi max i glasset, nypoppet popcorn i skåla og gode samtaler til sent på kveld. Jeg er så takknemlig for å ha akkurat den familien jeg har. At vi tre kan sitte sånn, og snakke om ting som virkelig betyr noe, ting som beører og opprører. Ting som er sårt og ting som er fantastisk. De lytter, gir råd og er 100% tilstede. Vi ler og tuller, samtidig som vi kan være veldig alvorlige på noen temaer. Jeg kom hjem med en helt ny ro i kroppen, og det var godt å luftet litt, sparret litt og søkt litt råd hos min trygge, gode storebror og verdens fineste, mest omsorgsfulle og kloke svigerinne. Familie altså – det finnes ikke noe viktigere <3 

Jeg begynte å skrive på dette innlegget tidligere på dagen, men plutselig løp tiden fra meg, og jeg måtte avgårde å møte mamma. Vi har nå kost oss masse på lunsj ute i sola. Vi kjøpte med oss mat, og satt oss helt nede ved vannkanten, fy søren så deilig. Dager som dette altså, ja takk til mange flere av dem i sommer. 

Håper dere har hatt en fin fredag så langt, og at helgen blir super. Har dere noen spennende planer? 

 

Smiiiil Maren

 

13 kommentarer
    1. Så fine bilder av deg <3 Slike rolige, gode dager er fantastiske, og familien er kjempe viktig. Denne helgen gleder jeg meg veldig til, for det er så skjelden jeg får være sammen med begge søskenene mine samtidig. Ønsker deg en kjempefin helg Maren 🙂

    2. Mia: Ååå kjære deg, GRATULERER <3 Nyt følelsen, jeg vet hva du har vært gjennom, og fy flate nå må du bare kooose deg med ferie. gratulerer igjen kjære medsøster 😀

    3. Marit: Så koselig sagt,tusen takk <3 Enig, det er der viktigste!! Så koselig det høres ut, nyt helgen og kos deg masse med søsknene dine 😀

    4. Dro til min bror og svigerinne i går, passet nevøen min og tilbrakte ettermiddagen monhos dem, fint å familie så nær:) Pappa kom også innom. Familie er så viktig å ta vare på<3

    5. Aha, skjønner. Det er så mye sponsorer hos bloggere i disse dager, så derfor jeg lurte. Man kan aldri vite. Hehe 🙂 Takk for svar uansett!

    6. Anonym: Det forstår jeg, men altså mitt forhold til den klokka der er både ekte og helt spesielt. Går ikke et sted uten, og Logger alle økter på den 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg