Bildedryss fra treningscamp

Jeg har så mye å dele med dere, så mange treningsøkter, så mye bilder og så mye gøy at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Det blir nesten for mye – på en helt utrolig positiv måte. Dagene på Rhodos bare flyr avgårde, og vi koser oss så. Jentene gir alt, og litt til på hver eneste økt, og jeg er så imponert. En ting at de er positive og energiske, men i tillegg er de søte, morsomme og inkluderende. Nei søren heller for en gjeng vi har med oss på tur. 

I dag startet vi med jogge / gåtur kl 08, etterfulgt av en intens Tabata time med meg. Senere på dagen kjørte vi en Styrke Workshop, etterfulgt av foredrag om mental trening med Pia. Det foredraget der altså – det er så fantastisk bra, og jeg blir så stolt av Pia. Jeg føler meg ordentlig heldig som har så flink venninne og partner. Det er ingen andre jeg kunne gjort dette sammen med, og jeg er så takknemlig og glad for at vår felles drøm om treningsreise har blitt en realitet. 

Alle bildene i dette innlegget er tatt av flinke Victoria Nevland, som er vår fotograf på turen. Jeg skal dele Tabataen med dere, og Pia har skrevet om Workshopen HER. Så masse good stuff coming. I første omgang har jeg bare lyst å dele et solid bildedryss med dere, også skal dere få treningsøkten i morgen. 

Hva tenker dere etter å ha fulgt oss de første dagene. Ser det ut som en slik treningsreise kunne vært noe for deg? 

 

Smiiil Maren 

 

18 kommentarer
    1. Dette ser veldig veldig bra ut, får utrolig lyst til å bli med. Når og hvor er neste reise?
      – Camilla 🙂

    2. Synes du skal si til Pia at du må få være med som gjest i en episode av Treningspodden i nærmeste fremtid! 🙂 Det hadde blitt en episode med litt av en trio!

    3. Hei!
      Jeg følger deg på Snap, og da jeg så bildene dine i dag fikk jeg veldig lyst til å være med på en treningstur. Dere skal ha en i høst, stemmer ikke det? Det ser så deilig og forfriskende ut. Hvordan sover dere, i rom eller leiligheter? Og hvordan ser kveldene ut, spiser dere middag sammen og er dere sent oppe? Bare lurer! Kos dere masse videre!

    4. Jeg vil veldig gjerne bli med på tur neste gang😃!! Ser helt knall ut! Litt misunnelig her jeg sitter midt opp i eksamensstresset…

    5. Så utrolig gøy å følge dere gjennom denne reisen, jeg og en venninne har bestilt neste tur i september!! GLEDER MEG 🙂

    6. Emilie Rogers: Hold ut kjære deg – snart har du ferie!!! Jobbe på <3 hjertelig velkommen på treningstur med oss når enn di måtte ønske. Neste mulighet er september eller denne uken her neste år!

    7. Elisabeth: Yes det stemmer , 23-30 september til Kroatia. Vi sover i små leiligheter med soverom, stue, kjøkken og bad. Veldig freshe og fine. Vi spiser middag ca 20, og som oftest i seng til 22-23 senest. Man blir så utslitt av masse sol, trening og nye inntrykk. Men hvor sent man er oppe er helt opp hver hver deltager – ingen legger noen føringer her:):)

    8. Ser ut som en helt utrolig reise! Meldte meg på turen i september for noen dager siden og håper det er plasser igjen 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg