Eventyret er i gang

So excited

Her sitter jeg å bobler over av spenning og glede. Om få timer hopper jeg på flyet til Rhodos sammen med 42 herlige jenter. Jeg har vært så spent på denne uken, og nå er den plutselig her. Jeg er så utrolig gira at jeg nesten ikke fikk sove i natt. Nå har jeg så mye energi i kroppen at jeg er helt nødt å ut å gå meg en tur i frisk luft før jeg skal pakke det siste og fyke avgårde til flyplassen. Jeg gleder meg så vilt til å starte dette eventyret. 

Smilet går hele veien rundt, og det kribler i hele meg etter sol, sommer, bading, trening i lette klær og masse masse god mat. Det er noe av det beste med å være på tur synes jeg. Annerledes og nye matopplevelser. Vi bruker hele dagen i dag på å samle folk, og komme oss til Rhodos, så selve treningscampen starter mandag morgen. Vi kicker i gang med en heftig åpningsøkt, og en solid runde med tabata-intervaller. Dere får selvfølgelig øktene servert her på bloggen også. Jeg har med min fantastisk flinke fotograf-venninne Victoria Nevland på turen, så det blir uten tvil masse bra bildemateriale fra øktene. 

Det føles litt absurd å sitte her å være så gira og glede seg så mye til tur samtidig som det skjer så grusomme ting ikke langt unna. Jeg har flere venner som bor i London, og heldigvis har alle meldt at de er trygge. Hjertet mitt brister for alle som er rammet av terroren i London. Ta vare på hverandre, og vær gode mot hverandre hver eneste dag. Man vet aldri hva som skjer i morgen. Pray for London <3 

Håper dere får en finfin søndag sammen alle sammen. Neste oppdatering blir fra treningscamp på solfylte Rhodos.

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Hei! 🙂 hvor på Rhodos skal du? Jeg skal til Rhodos by om 2 uker og lurte på om du kunne gi meg en oppdatering på et bra treningssenter hvis du skal til samme plas 🙂
      God tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg