Dette er så typisk meg

I går lagde jeg en frisk og fargerik snackplate, og selv om dere har sett denne typen snacks en million ganger på min blogg så måtte jeg bare dele den igjen. Fargene er for herlige til å la vær. Dette er SÅ typisk meg, og min type mat at det nesten blir komisk. Jeg er sikker på at folk som kjenner meg kunne sett disse bildene og sagt at jepp – dette er uten tvil Marenmat. 

Jeg er en fruktoman (er det et ord? hehe) og spiser masse frukt hver eneste dag. Snacks som dette er noe av det beste jeg vet, og perfekt når man har lyst på noe friskt, sunt og godt. En liten skål med meieriprodukter, som ble fylt opp x antall ganger, litt nøtter og en god kaffe hører også med. 

I dag er det siste dag før avreise, og jeg har en million ting å fikse. Klokken ringte 07 i dag morges, og masse er allerede unnagjort. Tenk, i morgen kveld er vi på plass på Rhodos, og klare for en hel uke med sol, sommer og masse masse trening. Treningcamp Rhodos – let´s go!!! 

Står alt bra til med dere? Hva er deres planer denne helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

1 kommentar
    1. Det kommer til å bli en kul camp med deg som instruktør. Kjempe misunnelig og håper at en gang kan jeg være med å! Kos deg masse i dag og håper du får unnagjort alt du skal, og gled deg! I kveld skal jeg i innflyttingsfest hos en venninne. Blir rolig siden jeg prioriterer litt trening og kamp i morgen. Men klarer å kose meg for det. Nå er det digg lunsj og The OC på Netflix kos i et par timer!! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg