En kreativ morgen

God morgen dere. I dag våknet jeg opp og for første gang på ukesvis spratt jeg opp av sengen. Jeg løp rett ut i stua, fant frem det nyeste ShapeUp, notatboken min og en kopp kaffe. Jeg hadde så mye kreativitet og energi at det bare måtte ut. Nå er masse spenstig treningsstoff til treningsreisen vår klart, og jeg bare sier det – dette blir en helt magisk tur! Jeg skal dele timeplanen med dere også etterhvert, men jeg tenke deltagerene må få lov å se den først. Et par stikkord er tabata, boocamp, baseløft workshops, trening med strikk, morgentur, intervaller i utallige varianter og masse masse mer.

 

Nå gleder jeg meg så mye at jeg nesten ikke klarer å vente til avreise. Avreise er forskjøvet litt på grunn av en endring i flytider fra flyselskapet, det gjør at jeg kan reise søndagmorgen istede for i morgen, eller i verste fall faktisk i dag på grunn av transport til Oslo. Så nå føler jeg at jeg har fått en bonusdag her hjemme, en hel dag til å planlegge, pakke, handle inn de siste tingene og kose meg med mine før jeg drar fra dem i en hel uke. 

La oss snakke litt mer om ShapeUp, i den nyeste utgaven deler jeg et treningsprogram med Kettlebells (KB) og jeg håper dere vil like det. Jeg har ikke trent så veldig mye med KB før, men virkelig fått sansen for det i det siste. Det er en genial måte å trene både styrke og kondisjon i en og samme økt. Jeg tenkte dele et par av øvelsene her på bloggen litt senere i dag, og i tillegg har jeg laget et treningsprgram med Kettlebells i samarbeid med Abilica som kommer ut om et par uker. Så det vil bli en god del KB-trening her fremover.

Nå skal jeg suse avgårde for å fikse et par ting til turen, også titter jeg innom her senere i dag og deler litt KB-trening. Til vi snakkes igjen – ha en super fredag!!

 

Smiiiil Maren 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg