Solskinn i en boks

Jeg er så hekta på smoothies for tiden, og selv om jeg har verdens beste blender hjemme, så er det litt digg å kjøpe ferdig av og til. Denne lille smoothie boxen og smoothien er så magisk gode at jeg kunne levd på dem. Dette er en smoothie bowl take-away, og kommer i den søteste lille boksen. Sammen med smoothien i kopp er dette en helt perfekt lunsj i mine øyne. Fargerikt, sunt, næringsrikt og godt. 

Jeg startet dagen hos veterinæren med lille Leo, han har reagert noe voldsomt på flåttmiddel dråper og er virkelig ikke i form. Heldigvis er ikke dette farlig, og det vil gå over, men det er både vondt og slitsomt å ha en pjusk valp hjemme. Jeg har delt litt med dere før ift at jeg har hatt, og har fremdeles mye smerter og styr med magen min. De siste dagene har det eskalert litt, og jeg jobber virkelig med å prøve å finne ut av dette. Flere har kommentert at jeg trener så lite og at det er så kjedelig med lite treningsinspo på bloggen. Det beklager jeg på det sterkeste, men jeg er også bare en person med et vanlig liv, og i et vanlig liv så skjer det ting. Nå er det sånn at jeg må roe ned litt, og da har det blitt litt mindre trening på bloggen. Jeg forstår godt at mange synes det er kjedelig – men tro meg, det er kjedeligst for meg. hehe. Alt jeg vil er jo å sprette rundt, være i aktivitet og dele MASSE treninginspirasjon med dere.

Heldigvis er det treningscamp på Rhodos om 3 små dager, og da skal jeg dele så mye treningsinspo at dere kommer til å bli lei av meg. hehe. DET gleder jeg meg til. 

Ha en fin dag mine venner. Her skal både valp og valpemamma ta en helt rolig dag, og lade batteriene med en rolig luftetur og sofakos. 

 

Smiiiil Maren 

 

17 kommentarer
    1. God bedring. Håper du finner ut av det. Magevondt er så vondt. Og så håper jeg formen blir strålende når du reiser på verdens beste ferie og treningscampen!! #misunnelig. Kos deg med valpen og slapp godt av. Klem

    2. Å føler så med deg, håper du finner ut av dette litt raskt. Krysser fingre for deg. God bedring til deg og valpen.

    3. Heidu 🙂 Eg skal vere med på treningsturen til Rhodos på søndag, og lurte på om du tenker det er lurt og bestille all inclusive? Og om du hadde nokon gode pakketips? Noko som er lurt og huske på? 🙂

    4. du skal tenke på deg selv, først og fremst. Vi andre tåler at du tar deg en pause fra bloggingen,eller i en periode blogger litt mindre hyppig. Du er viktigst 🙂 Sliter selv med sykdom for tiden – hyppige migreneanfall og en god del magesmerter her også. Og det er fryktelig kjipt når sola skinner og en aller helst vil ut og nyte være med overskudd og godt humør. Håper virkelig magen kommer seg innen treningsleiren slik at du får kost deg skikkelig. Igjen: ikke tenk på leserne dine nå, de kom ikke over natten og forsvinner heller ikke over natten. Det skal mer til enn noen dager med litt mindre trykk for at det skal skje.
      Og – å lese om hverdagsmosjon, kosthold, og andre slike ting er faktisk veldig fint det også! Iallfall når en selv ikke er frisk nok til å kunne trene tungt =) Jeg må selv nøye meg med gåturer og lett mobilitetstrening for tiden … og forsøker å gjøre det beste ut av det, fokusere på alt jeg KAN gjøre heller enn alt som ikke kan gjøres. Så å se at selv “de beste” også har motgang i perioder er på en måte litt godt, selv om det selvsagt er vondt at du har det slik. Det er hvordan en takler slike perioder som er av betyning, og jeg syntes dermed at nettopp det fint fortjener litt plass på bloggen.

    5. Synne: Sitter akkurat å tenker på det samme selv, spør i FB gruppen hva folk tenker kanskje? Du har blitt invitert inn i den sant? jeg prøvde å finne alle, men noen fant jeg ikke. Kommer litt info om det i velkomstbrevet som sendes ut i kveld 🙂

    6. Har folk kommentert at du trener lite for tiden? Haha, hva feiler det folk? Du er da en helt vanlig person som, som alle oss andre, har ditt å styre med og som ikke på død og liv har mulighet til å trene dag inn og dag ut.
      Ift mageproblemene (hvilket jeg har slitt svært mye med selv) – har du testet ut å kutte ned på proteinmengden i kosten? Det er en stor belastning for kroppen å skulle fordøye store mengder protein hele tiden, just saying (av erfaring, hehe). Stor klem til deg! Å ha problemer med magen er noe av det kjipeste i hele verden.

    7. Ikke bry deg om kommentarene om lite treningsinspo – bli frisk / finn ut hva som skal til for å føle deg bedre igjen! Fingers crossed!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg