Hverdagen er viktigst – dem er det flest av

Jeg skummet gjennom et par nettavisen på morgenen i dag, og kom over et sted hvor det stod at det er typisk norsk å være kjedelig. Jeg tenkte litt over det, er jeg kjedelig? Ja noen vil kanskje definere meg som litt kjedelig, men når jeg kjenner etter så føler jeg selv at det er helt i orden. Mammaen min sa en gang til meg at: husk på det Maren, det er hverdagen som er viktigst – for det er dem det er flest av.

Den setningen har blitt hos meg, og det er viktig for meg å ha en hverdag som er trygg, bra og som jeg kjenner at jeg trives i. Det føles godt å kunne si i dag at jeg stortrives i hverdagen min, med folkene jeg omgås daglig, med mine to fine her hjemme, med jobb og alle de små hverdagslige tingene. 

Denne lille tassen her er mye av grunnen til at livet smiler litt ekstra om dagen. Det er helt utrolig at man kan bli så glad i en liten tass. Han er så søt, snill, rampete og herlig. Jeg er så glad i han, og han beriker virkelig livet mitt med masse masse positivt. 

I dag har jeg en spennende dag på planen. Jeg har to møter, og spesielt det ene er jeg utrolig spent på. To mulige nye samarbeidspartnere har flydd inn til Kristiansand for dette møtet og jeg kjenner det kribler litt i magen. Jeg skal ikke vente lenge med å fortelle dere absolutt alt om det, men jeg tenker det er lurt å gjennomføre møtet først. Så er det jo i tillegg blitt helg igjen, denne uken bare forsvant føler jeg – men ingenting er jo bedre enn det. 

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. Hverdagen er bra. Og viktig. Jeg skal på folkehøgskole reunion i helgen, så vært ute å flydd allerede og nå koser jeg meg i byer der jeg har så mange gode minner ifra. Klem

    2. Jeg er SÅ enig! “Gjør hverdagen fin”, er mitt motto. Det blir mange kjipe dager hvis man bare går og venter på neste helg, eller neste ferie. Og ikke minst stor fallhøyde hvis ikke forventningene innfris når man endelig kommer dit.
      Din mor er en klok dame. 🙂

    3. Likte det med å gjøre hverdagen fin – ha en nydelig helg
      Jeg skal jobbe i helga
      Må også kommentere nydelige bilder

    4. Fint som din mamma har sagt 🙂 Syns ikke du virker som en kjedelig person, og tror heller ikke det er typisk norsk å være kjedelig. Vi stresser jo med et eller annet hele tiden, rastløse og pliktoppfyllende er vel et bedre ord for det norske folk 😛
      Ha en fin helg 🙂

    5. Anonym: Jeg har aldri hatt noen nettbutikk? 🙂 Jeg hadde et samarbeid med en nettbutikk som startet nettbutikk med mitt bloggnavn ( jeg ante ingenting om det før det skjedde, og kunne ikke gjøre noe med det) De ønsket et samarbeid og det funket fint det, helt til de ikke leverte varer som de skulle og flere av mine lesere var super misfornøyde. jeg kan ikke stå i samarbeid med noen som ikke leverer som de skal. Nettavisen ( som jeg er blogger hos ) og meg valgte å gå ut av avtalen. Ingen dramatikk rundt det, bare et avsluttet samarbeid 🙂

    6. Hei Maren 😊 Jeg skal kjøpe meg en pomeranian til sommeren, dette er noe jeg har tenkt på i flere år. Lurer bare på hvor du kjøpte din lille tass? Er på utkikk etter seriøse oppdrettere, og gjør derfor litt research:) Håper på svar fra deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg