En annerledes 17 mai

Gratulerer med dagen alle sammen <3 Jeg håper dagen har vært fantastisk, og at dere fremdeles er ute å koser dere. Min 17 mai har vært veldig fin, men ganske så amputert på grunn av nattevakt. Etter kun to små timer søvn var det opp og på med bunaden, en liten tur i sentrum og selskap med hele familien var det jeg klarte før kroppen sa stopp og krevde mer søvn. 

Det ble ikke den lengste eller villeste feiringen for min del, men jeg fikk ha på meg bunaden, fikk sett hele familien, spist godt mat, kake og is. Det er i grunn det aller viktigste for meg. Etter selskapet dro jeg hjem til lille tassen min, og han fikk på seg en 17mai sløyfe før vi tok oss en liten lufte tur. 

Nå er vi godt plassert i sofaen, og her blir vi resten av kvelden. Ute duskregner det litt, og vi er klar for en skikkelig kosekveld med film, godteri og digg mat. I mine øyne kunne ikke 17 mai avsluttes på en bedre måte.

Min feiring ble som sagt litt amputert, og derfor hadde det vært så gøy å høre litt om deres 17 mai feiring. Hva har du gjort i dag? 

 

Smiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Synes du var flink som var med såpass tidlig for jeg kjenner selv følelsen etter nattevakt. Men det er jo 17 mai. Jeg begynte dagen med champagne frokost med gode venninner, litt gåing i byen og så valgte jeg å dra hjem til mamma og pappa. Der ble det grill mat og Kos, og så avsluttet vi med en koselig film. Nå er jeg hjemme og skal liksom bli klar for jobb imorgen tidlig. Jeg elsker 17 mai. Gleder meg til neste år og då skal bunaden også være bestilt og ferdig. En amputert feiring er lov det og hørtes koselig ut det å. Klem

    2. Min dag ble også ganske sabotert, ikke av søvnmangel men av migreneanfall 🙁 Samboer og jeg dro dermed tidlig hjem fra familieselskap og jeg tilbragte dagen til sengs før jeg heldigvis kviknet litt til på kvelden slik at vi iallfall fikk grillet i hagen (under paraply riktig nok…haha) og sett en film sammen 🙂 typisk at det skjer på syttende mai…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg