Syrefest for rumpe og lår

Nyeste ShapeUp er ute i butikkene i disse dager, og i denne utgaven bidrar jeg med et program jeg selv liker utrolig godt. Dette er en super quick fix når du verken har tid eller egentlig lyst til å trene, men likevel føler du burde få inn en liten økt. Hovedfokuset ligger på rumpe og lår, og stikkordet er syrefest. Det er kun 4 øvelser, men jeg garanterer at de vil gjøre susen. Jeg håper dere vil like programmet. 

Jeg liker så godt looken på denne månedens utgave, og nydelige Hanna ser fantastisk ut på forsiden. Fargene og hele layouten på bladet ser så bra ut, og det macher perfekt med mine nye rosa blomster. Akkurat nå står det helt stille hva disse blomstene heter – noen som vet? De er så utrolig fine <3 

I dag er det endelig fredag, og jeg skal bruke dagen på utelukkende koselige ting. Jeg skal en liten svipptur innom familien min, ut på tur og trening med lille valpen og forhåpentligvis en tur innom for en liten treningsøkt selv også. I kveld blir det ekstra god middag og kvalitetstid med favoritten. Fredagen er litt hellig for min del, og jeg liker best å ha den hjemme sammen med mine to fine. Lørdag er en litt mer sosial dag, og søndag er ofte familiedag. Helg altså, herligfred så deilig det er. 

Har dere noen hyggelige planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Peoner! De er så fine, blir i godt humør bare av å se på de🌞Takk for en flott blogg, blir inspirert hver gang! God helg😊

    2. Jeg tok den økten i går, og jaa!!! Det er en syrefest! Jeg klarte så vidt å stå opp av sengen idag tidlig :p prøvde meg akkurat på en treningsøkt her hjemme, men jeg måtte droppe rumpe og lår idag og bare ta mage 😀 Støøøl!! Så denne skal jeg fortsette med 🙂 👏🏻💪🏻🙌🏻

    3. Så herlig. Peoner er fine! Jeg er ferdig med nattevakt nå og fått sovet et par timer. Skulle egentlig rekke en økt nå, men klarte å sove altfor lenge, for nå er det jobbfest med hele sykehuset. 90 talls tema og jeg skal endelig få vøre spice girl. Det blei fett. Lise karlsnes som konferansier og alt. Så da er det bare å droppe økten og begynne å gjøre seg klar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg