Min handlepose

Nå var det lenge siden jeg delte sist handlepose, så her kommer det en ny handlepose-post. I denne handleposen er det mest frokost, lunsj og jobb mat. Dette er typiske matvarer jeg har med meg på jobb på sykehuset, eller koser meg med til frokost. Jeg er så hekta på melon om dagen, og kjøper en eller to stykker hver eneste gang jeg er på butikken. Jeg liker alle typer, og vannmelon er vanligvis alltid også med. 

Kyllingkjøttdeig, salat, kesam, avokado tacosaus og agurk var det jeg manglet til tacosalat, som uten tvil er min favoritt middag. Brusene er i grunn bare en dårlig uvane som jeg burde legge fra meg, av flere grunner, men kanskje mest fordi det er fryktelig dyrt å drive å kjøpe sånne småbrus hele tiden. Resten av meieriproduktene er som sagt frokost og jobbmat, og her ser dere i grunn alle mine favoritter representert. Har dere smakt gresk yoghurt med smak av pære og granola i lokket? Jeg elsker den!!!! Den er perfekt å ha slenge i seg som et mellommåltid. Jeg håper alle forstår at dette ikke er noe sponsing, rett og slett bare et tips om et produkt jeg synes er utrolig bra. 

Jeg vil tro mange av dere fremdeles sover når jeg skriver dette. Klokken er like over 06 på morgenen på en søndag, og jeg er grytidlig våken for dagvakt på sykehuset. Etter jobb skal jeg ut på tur og nyte friskluft og siste rest av helg. 

Håper dere har en fin søndag <3 

 

Smiiiiil Maren 

 

 

7 kommentarer
    1. Du er så flink som jobber og står på! Du er også flink til å spise mye frukt, det må jeg bli bedre på:P Er bare ikke akkurat en frukt-person:O
      Jeg stod opp ca. 07:30. La meg ikke før halv ett-ett. Satt med notatskriving… Gleder meg til å bli ferdig med eksamen. Idag regner det i Oslo, da er det litt lettere å tilbringe dagen på lesesalen. Først en rask tur på mølla, så bærer det avsted. Ha en fin dag! P.S. Milo er supersøt! Smelter helt av bildene du legger ut:)

    2. Så mye deilig 🙂
      Kunne du laget et innlegg med lunsjtips å ha med på jobb/ skole som ikke krever mikro eller andre ting 😉
      Synes det er så vanskelig å være kreativ og ender ofte opp med det samme som er brødskiver eller yogurt/ proteinabarer :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg