Endelig er tiden inne

Det føles som sommeren er på vei til Sørlandet, og i går hadde vi en herlig tur i skogen. Jeg har sjeldent med meg kamera på skogtur, men i går husket jeg på å ta det med og fikk knipset noen bilder underveis. Jeg liker så godt å dele litt turbilder her på bloggen, og minne folk på hvor fantastiske muligheter det er for trening og aktivitet ute i frisk luft. 

Vi gikk ikke den lengste turen, men med litt hopp og sprett, håndstående og klatring i trær ble det sannelig nok aktivitet likevel. Det er så herlig at tiden nå er inne for å kaste tykke jakker, og man kan gå på tur i bare genseren. Jeg fryder meg, og gleder meg til mange fine turer fremover. 

I dag ble det ikke tid til noe tur. Jeg har vært på jobb på sykehuset hele dagen, og skal straks avgårde på valpekurs med lille Leo. På tide å lære den lille rakkeren litt disiplin. Han er så utrolig rampete, så jeg er veldig spent på hvordan dette skal gå. Ønske oss lykke til. Heldigvis er vi to om dette, og det er jeg glad for. Jeg er ikke så flink til å være så streng som nødvendig, og ser at jeg nok har litt å lære der. Jeg gleder meg til kurset i kveld, og er veldig spent på hvordan både vi og Leo kommer til å synes det er. 

Jeg er ikke helt i form i dag, hodet dunker og kroppen verker. Jeg dro rett hjem fra jobb og kollapset på sofaen. Helt utslitt. Jeg nekter at dette skal være begynnelsen på noe sykdom, så den varme boblejakka jeg egentlig hadde pakket bort tas frem igjen på kurset i kveld. Jeg har overhode ikke tid til å bli syk nå. 

Har dere en fin dag? 

 

Smiiiiil Maren 

 

 

13 kommentarer
    1. Det er så sykt å se deg i håndstående! Ser ut som du gjør det som den enkleste ting i verden.. #misunnelig. Kanskje du lærte håndstående før du lærte å gå? 🙂
      En fin dag. Hmmm. Eksamen i morgen, så det blir forhåpentligvis en fin dag på denne tiden i morgen, hehe!
      God bedring :))

    2. Så fine bilder! Du er så fresh! Og Leo ser ut som verdens skjønneste hund! Jeg er så valpesyk selv, men må nok vente et par år til før det blir noe! Så du får rope ut hvis du trenger noen til å lufte Leo 😛 hehe! 🙂

    3. Hei! Hvor er blusen du har på deg i innlegget “Girls girls girls” fra? Er det lenge siden den ble kjøpt? Den var kjempefin!

    4. Jeg var heller ikke så streng med hunden vår da han var valp og det fikk jeg svi for da han nærmet seg 1år! Han skulle tøye grensene og helst være sjefen!Heldigvis fikk vi god hjelp av en hunde trener som hadde mye kunnskap om jakthunder,og med riktig trening har vi nå verdens herligste 2 åring 🙂 Er rasen deres en “typisk” liten hund som bjeffer mye?

    5. Christine: Nei heldigvis ikke så mye bjeffing til nå, men merker en økende tendens så nå er det bare å være super streng her!! Så godt dere fikk hjelp <3 valpekurset er gull for oss, får masse tips og hjelp der. Det er mye man skal tenke på og være obs på med disse små nydelige skapningene.

    6. Magnus: Hehe, ja nesten. Neida, men jeg lærte det tidlig, og har liksom “alltid” kunnet det. Åå håper det gikk greit på eksamen? Har du sommerferie allerede du da? 🙂 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg