Aldri mer tørre slitne føtter

Annonse

Når jeg første hørte om dette produktet så tenkte jeg at er det en person som virkelig kunne trenge dette så er det meg. Jeg elsker rolige, men lange løpeturer. Eller belastningsturer som en tidligere PTkollega av meg alltid kalte løpeturene mine. Stakkars føttene dine sa han alltid. Når jeg i tillegg har valgt å bli sykepleier, som betyr 8-10 timer på føttene, i varierende tempo, hver eneste vakt, så sier det seg selv av føttene mine får gjennomgå.

Alle som løper en god del selv, eller kjenner en person som gjør det, vet at løpeben ikke er de  peneste bena. Jeg skal være ærlig med dere å innrømme at jeg ikke er flink nok til å ta vare på dem, og burde nok gått til fotpleie mye oftere enn jeg gjør. Jeg synes liksom det er litt tiltak å gjøre det. Når jeg var så heldig å skulle få lov å teste CoolActive Massager som en redning for slitne føtter, sendte de også med et annet spennende produkt, og resultatet etter å ha brukt dem begge to var overveldende.

Overveldende resultat

Dette er helt nytt for meg, og kanskje mange av dere har hørt om det, hvis ikke så synes jeg det er super stas at jeg kan få lov å dele det, for dette er faktisk litt revolusjonerende for alle med tørre føtter og sprukne hæler. Produktet heter Footner Exfolating socks. Det er altså en slags sokk med en krem oppi, som du tar på deg, og har på i 60 minutter. Så skyller du av, også dere, så er det bare å vente på at magien skal starte. Etter noen få døgn skjedde det, boom, flassefest!!! Hele det ytterste hudlaget på føttene mine forsvant, alt av tørr og stygg gammel hud bare flasset av, og igjen var en myk, fin og ren hud. Jeg mener er det ikke vilt? Deretter brukte jeg CoolActive Massager på mine pene ben, og nå er de ikke bare velstelte, men de føles så gode også. Jeg har blitt så fan av denne lille saken, og det beste av at den funker umiddelbart. Etter løpetur eller etter jobb så bruker jeg den og bena kjøles ned, blodsirkulasjonen kommer godt i gang og den brennende slitne følelsen forsvinner.

Haha, nå følte jeg meg som Tv-shop, “og ikke nok med det, du får dobbel effekt, to i en, både pene ben og ben som føles uthvilte og gode. Den er liten og lett og kan tas med overalt”. Haha. Det var ikke meningen, men jeg kjenner at jeg ble litt over-ivrig på dette jeg. For min del som elsker å gå i åpne sko, og helst barbent på sommeren, så er det ren lykke at det finnes et produkt som gjør at jeg ikke trenger å tenke på sprukne hæler, og tørre føtter. Det er helt nydelig å kunne pleie slitne føtter som holder ut med meg på løpeturer og lange vakter på harde sykehusgulv. Dere kan lese alt om produktene fra Footner HER. 

Jeg er rett og slett takknemlig for disse produktene, og da kan jeg ikke annet enn å rope ut om det til dere også. Jeg har allerede bestilt et sett til mamma og min svigerinne – dette må deles med kvinnene i mitt liv.

 

Smiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har et spm. Har du noen gode tips til å komme langt nok ned i knebøy? Jeg kommer bare til en viss plass, og der er det bom stopp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg