Mitt beste tips

Behandlingen er sponset

Jeg har en svakhet som jeg virkelig ikke klarer å rette på, og når dere hører hva det er så vil dere garantert synes det er like tåpelig som jeg synes. Det burde jo være så enkelt. Jeg klarer rett og slett ikke få i meg nok væske, og da spesielt vann i løpet av en dag. Jeg drikker minimalt, og ender ofte opp med både vondt i hode, lite energi og generelt ubehag på bakgrunn av alt for lite væskeinntak. 

Det er jo helt idiotisk, det burde jo bare være så enkelt som at man drikker mer og løser den saken. Problemet er at jeg er aldri tørst, og uansett hva jeg gjør så kommer jeg liksom ikke på å drikke. Nå har jeg gått til innkjøp av en rålekker drikkeflaske hos Atelier Ribe, og pimpet vannet mitt med sitron. Hvis ikke dette frister til å drikke mer så vet ikke jeg. Nå har jeg iskaldt vann med sitron stående i kjøleskapet, og planen er å bytte det ut med ulike ting hver uke. Sitron denne uken, bringebær neste og agurkskiver uken etter osv. Jeg elsker ting som er dekorativt og fristende, så forhåpentligvis vil dette hjelpe litt. Etter å ha prøvd mye rart er dette det beste tipset jeg kan gi meg selv for å prøve å drikke mer, så får vi se hvordan det går da. 

I dag har jeg hatt en skikkelig luksusdag, med to deilige timer hos Auds Hudpleie. Jeg prøver meg på en ny runde med vipper, selv om jeg reagerte litt sist. Nå gjør jeg et nytt forsøk å håper det går bra. Jeg har gått for helt korte, lette vipper, og det ser så delikat og naturlig ut. Jeg kler overhode ikke lange dådyrvipper, og jeg er veldig fornøyd med vippene Laura har lagt på meg nå. Jeg gleder meg til å vise dere bilder. Fingers crossed for at det funker denne gangen. Jeg var også innom flinke jannicke på Auds Minste for litt voksing. En hel time med voksing, og resultatet ble helt magisk. Drit vondt mens det pågår, og så vanvittig verd det etterpå. For en dag altså – valpefri, jobbfri og behandlet som en prinsesse hos hudpleien. Dette kunne jeg blitt vant til <3 

Nå har jeg satt meg på en cafe for å oppdatere dere, svare litt mail og jobbe med siste finish til treningscampen i juni. Mens jeg satt her å jobbet med det, så tikket det inn en mail fra min partner in crime Pia Seeberg. “Høstturen vår er live”. Så nå dere, nå er det endelig ute og jeg kan rope høyt at JA det blir en ny treningstur. Dato er satt til 23-30 september og dere kan lese alt om turen HER. Treningsturen vår i juni solgte ut 6 mnd før avreise, så her er det bare å hive seg rundt å booke plass hvis du vil bli med oss på tur. Vi gleder oss helt ubeskrivelig mye!

 

Smiiiiiil Maren 

9 kommentarer
    1. Hei Maren!
      Så utrolig kult at dere skal ha ny treningstur! Jeg har et lite spørsmål, må hele beløpet betales inn ved påmelding eller hvordan fungerer det? 🙂

    2. Anna: Etter påmelding vil du motta en bekreftelse fra Ving, fra du mottar den er det 10 dager til forfall på depositum som er 2000,-
      Resterende beløp skal betales inn 35 dager før avreise, som i dette tilfelle er 19.august. 🙂

    3. Så gøy med ny tur! Jeg har så lyst men vet ikke om jeg har nok feriedager igjen.. men virker sååå gøy.
      Så fin flaske du har fått deg!! Nå skal det drikkes😋

    4. Drikker veldig lite vann jeg og i forhold til hva som ofte anbefales MEN har verken lite energi eller hodepine! Har lært man skal drikke som tørsten tilsier, noe annet vil være rart 🙂 Er du plaget med hodepine og lite energi kan det jo være et vitamin du har litt lite av? 🙂 Sjekk gjerne innlegget jeg skrev om tørstemekanismen 🙂

    5. Så gøy! Denne infoen har jeg ventet på 🙂
      Håper å kunne bli med, hadde vært veldig gøy!! Burde man være godt trent for å være med? Er redd for at kondisen feks ikke er god nok for en langkjøring (1 t ) i sola.. eller en tung crossfit økt..
      Så også på forrige tur at du hadde noe rabatt om man er tidlig ute, har du det denne gangen også?
      Håper du har hatt en fin dag!
      klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg