Litt ekstra kos

Oh so good <3 

To nattevakter er overstått og jeg tar langhelg med verdens beste følelse. Denne helgen skal jeg bare kose meg, og det står så mye hyggelig på planen. Det aller aller gøyeste skjer i morgen kveld, og lørdag morgen skal jeg fortelle dere alt om det. Det kribler i hele meg.

Nå sitter jeg i sofaen og koser meg. I dag var det innafor med litt ekstra kos synes jeg. Jeg har fått sovet ut etter nattevakt, tatt en god dusj og er klar for en torsdagskveld sammen med den aller fineste personen jeg vet om. God middag, dyne i sofaen og filmmaraton står på planen. Det skal bli så godt. 

Vi ser mye serier og film, så når vi skal ha filmkveld er det alltid en utfordring å finne noe å se på. Jeg har spurt dere før, og dere redder oss hver eneste gang. Så jeg prøver meg igjen jeg, er det noen av dere som har noen tips til en god action film vi kan se i kveld?

Vi blir utrolig glade for absolutt alle filmtips <3 

 

Smiiiiil Maren 

 

20 kommentarer

Siste innlegg