Det er dette jeg snakker om

Det er akkurat dette jeg tenker på når jeg er ute og reiser og savner sørlandet. Det er dette jeg snakker om når jeg lengter hjem til Kristiansand. I helgen tok jeg med meg kamera når jeg skulle møte familien, og fikk knipset et par bilder på veien. Det er kun noen bilder tatt i farta, men de sier likevel så mye om hvilken deilig tid vi går inn i. Vår og lysere tider, blomster som titter frem, solen som stråler og varmere luft. 

Nå er det jo litt ironisk at jeg drar frem dise bildene i dag, for på søndag var det faktisk et bitte lite snødryss her på sørlandet. Uansett så hadde jeg bare lyst å dele disse deilige vårbildene med dere, de gir meg overskudd og energi, og kanskje de kan gjøre det for dere også. Jeg blir glad av disse bildene, og hva er vel bedre enn å starte dagen med det. 

I dag skal jeg avgårde for en stor fotoshoot for de neste 3 utgavene av treningsmagasinet ShapeUp. Jeg har tre svært varierte treningsprogrammer klare, og er egentlig ganske spent på dette her. Det er alltid utrolig gøy å shoote med ShapeUp, men jeg er alltid litt nervøs i forhold til resultatet. Jeg vil jo så gjerne at redaksjonen, og ikke minst alle leserne skal bli fornøyde. Det er viktig at programmene er funksjonelle og gode, samtidig må de være effektive og enkle å forstå. Jeg krysser fingrene for at det går bra.

Dagens location er CrossFit Kvadraturen, og utendørs i en park. Jeg håper virkelig at den sola som er meldt i dag holder seg, for ellers har vi en utfordring. Dagens fotograf er som alltid fantastiske Victoria Nevland, og det i seg selv gjør at jeg gleder meg litt ekstra. Flinkere, skjønnere og herligere jente skal man lete lenge etter. Nå er det på tide å spise opp havregrøten, og starte forberedelsene til shooten.

Ha en nydelig tirsdag dere <3 

 

Smiiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Jeg hadde bare lyst å si: Du har en utrolig inspirerende blogg – jeg synes alltid jeg “får” noe når jeg titter innom – hilsen fast leser som ikke kommenterer så ofte

    2. Jeg prøvde å melde meg på treningscampen din – men den var full – når arrangerer du neste tur og når legges den ut?
      Og mens jeg er inne – super blogg – jeg blir alltid motivert av deg

    3. Lilly: Åå ja den er dessverre fullbooket,men det kommer ny tur i september som lanseres ila kort tid <3 skal melde i fra på bloggen med det samme påmeldingen åpner. Så koselig, tusen tusen takk <3

    4. Hei – i dag må jeg bare kommentere. På mandag prøvde jeg treningsøkten du la ut på søndag. Det var så gøy, men i dag er jeg så øm og lemster at “alt” gjør vondt og det er nok ikke bedre i morgen!!!! Men takk for flott inspirasjon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg