Lørdagstrening

Klær sponset av Bjørn Borg

Weekend Workout 

I dag ringte klokken 07.00 – på en lørdag!! Det er i tidligste laget, men helt ærlig så hadde jeg ikke trengt noe alarm. Jeg våkner nemlig mellom 05 og 07 hver eneste morgen etter Thailand. Jeg vet ikke om det blir helt riktig at jeg skal våkne tidlig ift tidsforskjellen, men sånn har det altså blitt. Jeg er på vei ut døren, men ville bare titte raskt innom og ønske dere en fin lørdag. Vi er på vei til trening, og i dag står kondisjonstrening på planen. Jeg ser for meg 45 minutters økt, med en god miks av motbakke gåing og korte, harde intervalldrag. Jeg kan snappe økten etter den er gjennomført, så kan dere se hva det ble til. (marenerdvik på snap) 

Jeg må le litt av disse bildene, jeg ser helt oransje ut, som en dårlig selvbruning. Men det er altså bare litt Thailand brunfarge, i et litt merkelig lys ute. Treningsklærne er forresten fra Bjørn Borg, og jeg synes de er så fine. Jeg visste ikke at Bjørn Borge førte så mye treningsklær jeg. De er på en måte boxershorts i mitt hode, men der tok jeg feil. Fy søren så mye fint de har. 

I dag er kroppen min ikke helt med meg, men jeg håper at en kaffekopp og litt påfyll av energi gjør susen. Jeg vet jo at det føles så godt etterpå, så selv om man er litt trøtt så er det bare å kjøre på i dag. 

Har dere noen spennende planer for lørdagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

9 kommentarer
    1. Herlige Maren! Jeg skal til Holmenkollen og se på skiskyting idag jeg. Så jeg får se om jeg orker en løpetur når jeg kommer hjem 😀 god økt til deg!

    2. God morgen 🙂 Sitter egentlig med akkurat samme følelse, at hodet og kroppen er ikke helt med, men er vel bare å kjøre på! Har booket meg på en time på Barrys Bootcamp, så får se i ettertid om det var så lurt eller ikke 😛
      Ha en strålende dag 🙂 Og litt oransjebrun farge er bedre enn kritthvitt i hvert fall :D:D

    3. Linn Helen: Åå så gøy, jeg digger timene på Barrys, skulle virkelig ønske vi hadde det på Sørlandet. Kjør på, jeg er sikker på du kommer til å få en super økt!! Haha – ja det er kanskje sant. Så søt du er 😀

    4. Jeg også våkner supertidlig for tida!Er skikkelig A-menneske året rundt men nå for tida tar jeg helt av:P Har ikke vært på reise så jeg tror faktisk at det bare er sommertid som har kicket inn i den “biologiske klokka”. Kanskje det gjelder deg og?

    5. Så morsomt å høre at du også har super døgnrytme etter Thailand. Jeg var der i januar og det tok flere uker før jeg klarte å sove lenger enn til halv 7. Det var helt fantastisk så lenge det varte! Har vært så misunnelig på dere som var der nå i mars. Jeg skal definitivt tilbake 🙂

    6. Så flink du er! Bjørn Borg har mye fint, jeg og forbinde de lenge bare med boksershortser :O 😛
      Lørdagen her har gått til baking, ute lek med minien og litt sår hals å tett nese så netflix og chil resten av helga 🙂 🙂

    7. Du er så sprek og flott!
      Har du noen tips til en som elsker å løpe, men sliter med stadig tilbakevendende beinhinnebetennelse? Er så kjedelig å sykle intervaller osv, i tillegg til vårværet som kommer nå. Veldig umotiverende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg