Litt sunnere helgekos

Annonse 

Dere som følger meg på sosiale medier har garantert fått med dere disse chipsene her. Jeg er så hekta! Superbites fra Maarud er en nyhet som virkelig falt i smak hos meg. De er et sunnere alternativ, men det er jo fremdeles chips og derfor har jeg (med unntak av den posen jeg slukte når jeg kom hjem fra reise på onsdag) forsøkt å holde meg til helgen. Jeg er den typen som tar helg på fredag, og da koser jeg meg litt ekstra både fredag, lørdag og søndag. Noen som kjenner seg igjen? hehe. Da er det fint at det finnes noen litt sunnere alternativer, slik at helgekosen kan vare hele helgen gjennom. 

SuperBites kommer i to varianter, med to ulike smaker. Den ene er en fullkornschips med smak av fire løk og et hind at rømme. Denne chipsen er formet som små skruer, med masse godt krydder på. Det er kanskje det jeg liker best, at Maarud ikke har vært kjipe på krydderet, her er der virkelig godt med krydder på hvert slak. Mmmm. Chipsen inneholder 28% fullkorn, og 30% mindre fett. Den andre varianten er den grønne posen, det er en linse chipse med 40% mindre fett og 13% protein. Jeg likte begge, men skal jeg velge en favoritt så er det linse chipsen. Den har en super digg smak av créme fraiche og ramsløk, og bitene er store riflede flak med masse krydder på. 

I dag er det endelig fredag, og endelig helg. Jeg skal straks avgårde for en treningsøkt, og et par møter. Deretter er det tid for leilighetsvask og helgehandel. På min handleliste står det mye godt, og begge variantene av Superbites er representert. 

Er det noen av dere som har smakt dem? 

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. God helg, Maren! 🙂
      Har et par spørsmål til deg i dag! Jeg vurderer å ta PT-utdanning i tillegg til utdanningen jeg går nå. Det jeg lurer på er om du kan svare på hvordan lønna fungerer. Får du fastlønn + lønn pr. kunde, bare fastlønn eller bare lønn pr. kunde? Kan hende det varierer fra senter til senter, men tenkte å høre hvordan det er for deg 🙂
      I tillegg lurte jeg på om du ikke kunne komme med litt inspo til ulike stretching-øvelser for både overkropp og underkropp? De du bruker mest eller noe slikt 🙂
      Ha en fin dag!

    2. Nam, disse må prøves 🙂 haha, kjenner meg alt for godt igjen til st helgen varer fredag, lørdag, søndag – så sunnere alternativ pass gjerne i mot.
      Bare lurer på en ting når de skriver 30% eller 40% mindre fett, lurer jeg bare på mindre enn hva? 30% mindre fett en en flaske fett inneholder, 30% mindre fett en andre chips(men her inneholder jo de fleste forskjellig), 30 % mindre enn den orginale (om det er en orginal)? Dette har jeg alltid lurt på, så kanskje du som annonserer for produktet vet? 🙂
      Men disse skal som sagt uansett prøves. Ha en helt super kveld og helg, favorittbloggeren min <3
      Stor klem!

    3. Emma: Godt spørsmål , det burde jeg presisert i innlegget. det er ift til snittet på toppselgerne av vanlig potetchips i Norge. Altså ikke basert KUN på Maarud produkter, men alle på markedet. Ja du må virkelig teste de ut, super gode <3 spesielt den grønne synes jeg.

    4. Den grønne var utrolig god. Smakte jo som vanlig potetgull, bare at den føltes litt sunnere 🙂 Den skal kjøpes igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg