Livet på treningscamp

Dagen her nede er helt utrolig fine, innholdsrike, varierte og fantastiske. Dagene starter med at klokken ringer 06.00, så er det oppmøte kl 06.45 for første økt. Etterfulgt av frokost og stranda, hjem igjen litt mer mat og ny treningsøkt. Etterfulgt av middag også avslapning kos og tidlig i seng. Dette er livet på treningscamp med Nordic Fitcamp, og jeg ELSKER det. 

I dag har vi hatt en heftig sirkeløkt på morgenen på Unit 47 Crossfit phuket, og en økt nå på kvelden med teknikktrening i Olympiske løft. Dette var overhode ikke min sterkeste side, fy søren så vanskelig det er. Frustrerende vanskelig, og på tross av utrolig god veiledning så slet jeg max. Jeg skal skrive mer om de øktene i et eget innlegg, men akkurat nå har jeg bare lyst å dele et deilig lite bildedryss med dere. I dag har vi nemlig vært på Freedom beach og det var så herlig. Så len deg tilbake, og reis bort fra snø og vinter. Velkommen til hvite sandstrender, turkis hav, palmer og sol dagen lang. 

Dette livet her altså, det er nesten litt uvirkelig at vi skal nyte dette her i en hel uke til. I morgen venter The big Buddha Run, som er en 4km løpetur i bratt motbakke opp til en gigantisk Buddha figur på toppen av et fjell. Jeg var med på denne turen i fjor også, og den er virkelig en opplevelse. Det er ikke hver dag man passerer elefanter på joggetur. 

Etter stor etterspørsel legger jeg ved link til bikinien. Dere finner toppen HER, og underdelen HER. Begge fra Bilabong. 

Det er så gøy at så mange av dere følger med på snap, der oppdateres det hyppig etterhvert som vi er med på nye ting her nede. Super gøy med alle meldingene dere sender, jeg setter så stor pris på det. Jeg lover å dele mer om treningsøktene også, men i dag måtte det bare bli et lite bildedryss fra paradis øya. Nå skal vi legge oss her, og lade opp til løpeturen. Håper alt er bra hjemme, og at dere får en nydelig tirsdag videre. 

 

Smiiiiil Maren 

 

12 kommentarer

Siste innlegg