På vei mot paradis

Når dere leser dette har reisen allerede startet. Jeg stod opp kl 04.45 i dag, og er klar for tidenes reisedøgn. Først er det Kristiansand – Oslo, så noen timer i Oslo hvor jeg treffer resten av gjengen, deretter går turen videre med fly fra Oslo til Bangkok og derfra igjen direkte til Phuket. Jeg er så spent, og full av forventninger til denne turen. Jeg gleder meg så til å ta dere med på tidenes sporty og eksotiske eventyr. 

Vi blogges fra Phuket dere <3 

 

Smiiiiil Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg