Helt om natta, helt om dagen

Rise & shine 

God morgen hjerter. Snart kan jeg vel si god ettermiddag, men det er altså morgen for oss. Etter en heidundrende bursdagsfeiring for en god venn i går, ble det sent i seng og en god del søvn måtte tas igjen på morgentimene. Nå sitter jeg her med en stor kaffekopp og lader opp trening. Helt om natten – helt om dagen. 

Jeg har ikke skrevet så mye om mitt forhold til alkohol, men jeg tror de fleste har fått med seg at jeg sjeldent drikker. I går var intet unntak, og formen i dag er helt fin. Det er jeg så glad for akkurat nå, været i Kristiansand er nemlig helt fantastisk i dag. Klart og fint, med strålende sol. Nå er det straks en liten runde på trening, også skal jeg ut i solen med familien. Søndag er familiedag, og nå som jeg snart skal reise fra dem i to uker, så nyter jeg hvert minutt jeg kan få. Resten av søndagen blir bare kos. Søndager skal være sånn synes jeg, lave skuldre, god tid og rolig tempo. Det er så deilig. 

Hva er deres planer denne søndagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Er den en spesiell årsak til at drikker alkohol så sjeldent? 🙂 ikke ment som kritikk, bare nysgjerrig

    2. Kos deg med det fine været og familie søndag! Kanskje en liten fastelavens bolle! Her er det kveldsvakt på sykehuset. Kos deg videre.

    3. Hei!
      Jeg har søkt på sykepleien på UiA nå til høsten, og flytter for første gang til Kristiansand. Har du mulighet til å skrive litt om studiet, om byen (tips og anbefalinger), og hvordan du har erfart sykepleieyrket etter endt utdanning? Ser du har fått deg ny jobb nå,- hvordan er den?
      Ha en fin kveld!

    4. God søndag <3 Jeg skal arbejde hele dagen indtil i morgen tidlig. Er hjælper hos en respiratorbruger. Skønt at kunne hjælpe andre, som trenger hjælpen 😉

    5. Jeg har ikke drukket alkohol siden nyttårsaften 15/16 og har ikke savnet det i festlige lag en eneste gang. Merker mange er skeptiske til å dra på fest uten å drikke, men jeg er faktisk ofte den som er først ut på dansegulvet og sist i seng allikevel, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg