Dette har jeg ventet på

Weekend mode   

Å hjelpes så godt det var å våkne opp i dag uten vekkerklokke, dette har jeg lengtet etter hele uken. Jeg er straks på vei ut døren for en kjapp treningsøkt, men før den tid så må det litt frokost til. I dag ble det en kjapp løsning. To brødskiver med pålegg, en kaffekopp og snacks tomater. Det ser kanskje ikke kjempe spennende ut, men det enkle er ofte det beste. 

I dag skal jeg bare nyte at det er helg, og gjøre alle ting jeg forbinder det frilørdag. Trening, lunsj i byen, litt shopping og kvalitetstid med folk jeg setter pris på. I kveld skal vi i en stor bursdag som har vært planlagt i en liten evighet. Dette blir uten tvil en herlig lørdag. Jeg hadde bare lyst å titte innom å ønske dere en nydelig dag. Håper dere koser dere masse hva enn dere fyller helgen med. 

 

Smiiiil Maren 

 

 

9 kommentarer
    1. Kos deg med frihelg og lørdagen! Det fortjener du. Kos deg masse masse masse. Her er det jobbhelg! Klem

    2. Du kunne ikke kanskje laget et innlegg en gang med tips til hvordan man selv setter opp et treningsprogram? 😃 Er student så har virkelig ikke råd til PT, og føler meg litt stuck på treningsfronten for tiden 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg