Proteinrike nyheter

Se denne fargefesten av en pakke jeg hentet på posten i dag. Jeg tok litt av på Iherb for et par uker siden, og i dag kom endelig pakkene. Jeg har vært så spent på nyhetene fra Quest Nutrition med de nye Cereal barene. Jeg tok én bit av sjokolade cereal baren og der var jeg solgt. Ny favoritt uten tvil!! Den oransje var god, men overhode ikke i nærheten av den blå.

Den rosa fra Chocorite var ok, men ikke noe jeg kommer til å bestille igjen. Den ble bare tam og tørr i forhold til cereal barene. Den siste var en ny questbar for meg. Oatmeal chocolate chip har vært på markedet en god stund, men jeg har ikke fått smakt den før nå. Jeg likte den veldig godt, og ser absolutt for meg å bestille den flere ganger. 

Jeg legger ved link direkte til den blå ceralbaren, for den var rett og slett bare en liten opplevelse. Dere finner den HER.  Jeg bestilte som sagt alt på Iherb, og hvis du ikke har bestilt der før kan du bruke koden: VIK961 og få en finfin liten rabatt på ditt første kjøp. Bare husk på å passe vekten, det kan bli veldig dyrt hvis den er for tung. Så et tips er å bestille flere små pakker, og velge den billigste frakten.

Ha en super helg, og gjør noe ekstra koselig sammen med noen du er glad i. Livet er for kort til å la være. Ja jeg har blitt en person som tenker sånn, og det er egentlig synd at det må skje triste tragiske ting for at man skal bli minnet på det. Så opp og hopp, gjør noe gøy og kos deg maks. Du har fortjent det! God helg <3 

 

Smiiiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Ønsker deg en god helg ❤️ Hvilke andre questbarer liker du best? Og har du noen flere tips til hva man bør bestille? 🙂

    2. Yvonne: Jeg synes double chocolat chip, coockies and cream, oatmeal og den med white raspberry er best. og den som smaker litt sånn karamell, husker ikke hva den heter i farta. Litt ny. Ellers bestiller jeg walden farms dressinger, ulike typer sirup, quest nutrition proteinpulver og litt små ting som jeg finner når jeg søker rundt inne på iherb 🙂

    3. Nam! Hvordan smaker oatmeal chocolate chip baren sammenlignet med den “vanlige” chocolate chip? Er så ofte jeg har kjøpt en hel boks med barer jeg ikke liker 🙈

    4. Bestilte du alt dette i én pakke, eller delt opp i fler? Hvor går grensen på hvor man burde splitte de ulike bestillingene? Takk for nydelig inspo, og alltid nydelige bilder 😀 du stråler. STOR klem

    5. Jeg syns den oransje var litt skuffende, skulle ønske jeg tok Oreo. Er den mindre tørr enn Cereal-typen?

    6. Jeg mente selvfølgelig Waffle Cereal typen, at den var skuff. Haha! Er oreo mindre tørr enn waffle?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg