Mot lysere tider

Kan dere kjenne hvor magisk det er ute nå? Her på sørlandet er det vår i luften, og det er så fantastisk. Snøen ligger enda, men den smelter sakte men sikkert bort i det herlige solskinnet, og temperaturen er helt nydelig. Vær som dette letter så på humøret, og jeg er bare helt nødt å dele litt bilder med dere. I dag nyter jeg en fridag før jeg skal tilbringe hele helgen med nattevakter på sykehuset. Det positive med nattjobbing, er at jeg får utnyttet dagslyset fullt ut i dag, og det kjente jeg at denne skrotten trengte. 

I dag har jeg vært på posten og hentet hele fem nye pakker med spennende nyheter. Dere som følger meg på Snapchat har allerede fått en liten sniktitt på inneholdet. Jeg har fått knipset bilder av det meste nå, og skal vise dere det i løpet av dagen. Flere nyheter fra Quest Nutrition (merket bak Questbar) lå i pakken, og jeg ble spesielt imponert over den ene. Fy søren så gode.

Ellers har jeg fått trent en god økt, og det var virkelig etterlengtet. Jeg kjenner at energien sniker seg tilbake, jeg kjenner på litt overskudd og smilet er ikke så godt gjemt lenger. jeg begynner å føle meg litt mer som meg selv igjen og det er utrolig godt. Det ligger så mye positivt i tiden fremover, så nå velger jeg å feste blikket frem og ha alt fokuset der. Det nytter ikke å se seg tilbake, man skal jo ikke den veien! 

Nå jobber jeg som sagt full helg på sykehuset, men i starten av uken er det nye runde med bilder av treningsprogrammer sammen med min flinke fotohjelper. Da skal jeg dele nye treningsprogrammer med dere. Både styrkeøkter, og et par nye intervall-favoritter på mølla. Høres ikke det bra ut? Jeg gleder meg hvertfall til å dele litt treningsinspirasjon igjen. Jeg har også en hel haug av nye freshe nyheter i treningsgarderoben som jeg brenner etter å få lov å dele med dere. 

Mye godt i vente altså mine venner. Nå skal jeg lage meg en stor god lunsj og jobbe med bildene av de nye produktene slik at jeg rekker å få ut enda et innlegg til dere før jeg stikker avgårde på nattevakt. Håper dere har hatt en finfin dag så langt, og at helgen blir super. Har dere noen spenstige planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Du er en fryd å følge, både på bloggen, instagram og på snap!
      Godt å høre at dagene er litt bedre for deg. Klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg