Dette gjorde godt

Jeg er så glad for at jeg tok med meg kamera på tur i går, for da fikk jeg mulighet til å dele disse bildene med dere. Har dere sett så fint? Jeg prøver å gjøre hyggelige ting om dagen, og noe av det beste jeg vet er å gå tur. I går gikk jeg en lang og fin tur i herlig solskinn. Jeg var ute i flere timer, og kombinasjonen av frisk luft, masse sol og lys gjorde ubeskrivelig godt. 

Jeg synes det er så fascinerende å se hvordan isen legger seg, fryser på, tiner og sprekker opp. Jeg møtte så mye hyggelige folk ute på tur i går, jeg tror sol gjør noe med folk. Flere smiler til hverandre og hilser. Jeg satt meg ned ytters på odden jeg bor på, og der ble jeg sittende lenge. Jeg hvilte øynene på utsikten dere ser på bildet under, men jeg satt der kom en hel svane familie forbi og det hele ble riktig så idyllisk. Når det først er fint på sørlandet, da er det virkelig det vakreste stedet jeg kan tenke meg. 

I dag er det tilbake på jobb for min del, jeg er het nødt å komme meg ut av denne vonde triste komaen jeg har dratt meg selv inn i. Jeg fungerer ikke, og sånn kan jeg ikke ha det over tid. Så i dag er jeg oppe igjen, svarer mail, ringer tilbake alle som ikke har fått svar, og gjør meg klar for full nattevakts helg på sykehuset. Det skal nok gå fint. Jeg er i grunn bare takknemlig for å være frisk, hele familien min ligger rett ut med omgangsyken, og jeg er så sjeleglad for at jeg har sluppet unna. jeg kan virkelig ikke tenke meg noe verre enn det. Så i dag er jeg glad for å være frisk, og klar for å begynne å fungere litt igjen. 

Har dere en fin dag? Fortell meg gjerne litt om hva din dag består av? 

 

Smiiiil Maren 

8 kommentarer
    1. Nydelige bilder, ser ut som rene paradis 🙂
      Planen er å lese så lenge som mulig. Økta er unnagjort tidlig på morgenen, styrketrening med blant annet pullups og knebøy. Jeg skulle ønske været var like vakkert som i går, men det er overskyet. Får vel gå hjem fra universitet likevel 😛
      Kos deg:)

    2. I dag skal jeg jobbe, ha en kjapp intervalløkt på mølla før jeg skal i bursdag til tante. Så det blir en fin onsdag 🙂 Håper din dag blir fin!
      Også må jeg si at jeg fikk skikkelig lyst å være med på tur i går når jeg så bildene du la ut på snap. Fantastisk fint! Takk for inspirasjonen, fine du!

    3. Så fine bilder! Det er så deilig når endelig sola titter frem!
      I dag har jeg mange sider med kunstteori jeg må lese, også står det hjemmelaget kondisjonsprogram på planen. Har kommet skikkelig godt i gang med hjemmetreningen og motivasjonen har vært stor overraskende lenge. Oppdaget bloggen din for noen uker siden, og jeg må bare få takke deg for inspirerende og motiverende innlegg <3

    4. Jeg og kjæresten slo opp i går, på selve valentines dagen. Så dagen går i tv-titting og kom nettopp inn fra en laaang gåtur, for å løsne hodet litt. Sender deg varme tanker <3

    5. Føler med deg i sorgen over å ha mistet et kjæledyr og tenker at du er heldig som klarer å holde en positiv innstilling til det hele allikevel. Og så tenkte jeg på det du sier om sol og hva det gjør med oss. Vi er på ferie i Australia og der er det nok sol for å si det sånn. Og menneskene er så utrolig smilende og hyggelige. Kos deg med jobbehelg og lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg