En bunnløs sorg

9 dager fikk vi sammen med den vakre lille valpegutten vår. Mange dager med lek, kos og masse masse kjærlighet. Så ble han slapp, og syk. Vi var hos veterinær, fikk behandling og god hjelp, hjem igjen, verre form, tilbake til veterinær. Lang vonde ventetimer. Mer behandling, nytt håp, positiv utvikling, så kom natten, en natt som ble for tøff for den bitte lille syke kroppen. Telefonen kom fra veterinæren: “jeg har dessverre dårlige nyheter”. Med de fem ordene raste min verden sammen….

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fortsette en positiv, energisk og glad hverdagen nå. Alt føles så meningsløst og totalt uvirkelig. Dette må være en vond drøm som jeg snart kan våkne fra. Jeg har grått i så mange timer, stopper litt opp også ser jeg han for meg, eller kommer på små søte ting han gjorde, også er tårene tilbake. Det har vært noen spesielle døgn, lange våkenetter og vi har kjempet så hardt for den lille syke skatten vår. Vi knyttet et helt unik sterkt bånd, spesielt etter han ble syk og vi var våkne sammen alle sammen, døgnet rundt. 

Det river i hjertet mitt når jeg tenker på hvor liten og pjusk han var på slutten. Jeg tror det er vanskelig for folk utenfra å forstå hvor mye han betydde, hvor ønsket han var, og hvor ubeskrivelig glad vi ble, og fremdeles er i han. Tingene hans er overalt, lekene, senga, maten hans… Dette var mitt lille gull, hvordan fortsetter man en normal, glad og energisk hverdag igjen nå? Lille valpen hadde en kraftig infeksjon som han hadde i kroppen lenge før han kom til oss. Det føles litt godt å bli trygget på at vi gjorde alt riktig ift behandling, og at vi gjorde alt vi overhode kunne for den lille tassen. Det føles godt at veterinæren forteller dette, men det hjelper likevel så uendelig lite. Det gjør ikke at han kommer tilbake… 

Nå må sorgen bare få lagt seg, dagen gå, og de positive minne sitte igjen. Vi skal uten tvil ha en ny liten valp, selv om akkurat nå føles det som at ingen kan erstatte lille Billy min. Ikke gråt fordi det er over, smil fordi det skjedde sies det, og lille Billy gav oss virkelig mye å smile for <3 

Hvis du tenker at dette var jo bare en liten valp, hvordan kan man bli så lei seg. Så vær så snill å bare tenkt deg for deg selv, og ikke legg igjen en slem kommentar, det takler jeg ikke akkurat nå. 

 

Maren 

118 kommentarer
    1. Så ufattelig trist Maren! 🙁 sender deg masse, masse gode tanker<3 man blir så fryktelig glad i disse dyrene, og har man først hatt de en bitteliten stund, er de alt<3 Har selv en hund og kan aldri se for meg en dag uten hun. Håper du kan se tilbake på de gode minnene og kosestundene dere fikk, også må du tenke på at dere gjorde alt rett:) håper på å se den positive og glade Maren snart igjen, og masse lykke til med en ny liten valp :*

    2. Å kjære kjære deg – så trist – han var nydelig og du ser uten tvil både veldig stolt og veldig glad ut på bildene. Håper likevel at det er litt trøst i at du / dere gav han mye kjærlighet. Håper du / dere finner en ny hund når tiden er rett for det. Jeg har også mistet en hund en gang – det er vondt – men selv om det høres ut som en teit klisje – så er det rett at tiden leger alle sår.

    3. Så utrolig trist 🙁 og ikke minst sjokkerende, dere skulle jo ha 10 år sammen 🙁 dette må føles urettferdig, men håper du klarer å holde en positiv tankegang og ta tiden til hjelp <3 Det føles kanskje rart å tenke på nå, men dere kommer til å knytte et innmari sterkt bånd til en ny hund etterhvert 🙂

    4. Å herregud så trist, kondolerer! Billy skulle ha et langt liv foran seg, ikke denne korte stunden. Ta en dag om gangen, dette er så ufattelig trist. Får så vondt i meg på vegne av dere.

    5. Så utrolig vondt og trist å lese! Sitter med tårer i øynene. Hunden min døde for to år siden, og kan fortsatt begynne å gråte når jeg tenker på henne. En hund er ikke bare et dyr, den blir en del av familien. Sender deg mange gode tanker <3

    6. Huff, jeg skjønner så altfor godt hvordan du har det:( Jeg mistet min lille skatt i fjor og verden raste virkelig sammen.. man blir så uendelig glad i disse fantastiske, små skapningene..<3

    7. Så utrolig trist å høre Maren. KondolererSitter her og gråter nå. Billy fikk ihvertfall et perfekt hjem hos dere. Det er så forferdelig trist å miste en av sine beste venner , for det er det en hund er. Var hund var kjempe syk forrige uke, men er heldigvis på bedringens vei. Men jeg har også mistet en liten hund, det er en av de verste tingene.. så jeg kjenner hvordan du har det, selv om det ikke kan sammenlignes. Og bare det å se leker, mat og tepper. Ta en dag av gangen, tenker på dere og ta vare på hverandre. Stor klem fra meg

    8. Så ufattelig trist Maren… vet hvor vondt det er! Håper det snart går bedre med deg!! Tenker på def og sender mange varme tanker!

    9. Så forferdelig trist! Ord blir bare fattig. Trodde ikke jeg skulle bli så glad i hunden min som jeg er, så kan bare forestille meg hvor tøft dette må være!
      Sender deg mange gode tanker!

    10. Så ufattelig trist…..Dette var bare trist å lese!
      Man blir så raskt knyttet til disse små kjæledyrene, og når de dør raser verden rett og slett sammen!
      Bare bruk tiden til å sørge, så blir nok sorgen litt etter litt lettere…..
      En ny valp må det jo bli 😉

    11. Jeg griner når jeg leser dette, det er så trist og urettferdig. Har selv en liten hund, og tanken på at han ikke skal leve for alltid er helt uvirkelig. Tenker masse på deg. Sender deg mange gode klemmer og tanker<3

    12. Dette river i hjertet mitt å lese. Har selv hund, og kan forstå hvor vondt du har det. Jeg gråter her jeg sitter, hvor ufattelig trist. De er stakkars så forsvarsløse og små. Nei dette var helt forferdelig, mine tanker går til dere. Billy var helt nydelig, lille vennen❤ Klem

    13. Så ufattelig trist å lese Maren. Har vært gjennom noe av det samme selv og jeg gråt i flere uker… man blir så utrolig knyttet til disse små klumpene med ren kjærlighet. Håper likevel du klarer å se litt lysere på dagene etterhvert, og etterhvert finner en ny liten skatt å elske. Sender en god klem din vei.

    14. Kjære nydelige Maren <3
      Ord blir fattige...
      Hjertet mitt gråter for deg og jeg sender over en altfor lang & god klem til deg.
      Tenker masse på deg og håper dagene blir lettere etterhvert.
      Minnene vil alltid være der <3

    15. Så utrolig trist å høre! Det er helt forferdelig når sånt skjer, både for våre kjære dyr og oss som har gledet oss over å tilbringe hverdagen med disse søte herlige krabatene. Håper du/dere klarer å ikke klandre dere selv, den stakkars lille var nok bare uheldig i livet… Så utrolig trist, sender varme tanker til deg <3

    16. Åh, kjære Maren<3 Dette var virkelig kjempetrist å lese. Kondolerer<3 Dessverre kjenner jeg til det å miste et dyr jeg har hatt et unikt bånd til. Det virker som om verden ikke vil gå videre. Det tok meg lan tid før jeg tillot meg å føle på det og ha det bra. Jeg fikk så dårlig samvittighet. Aldri vil jeg glemme katten min. Aldri. Kjærligheten hun ga meg kan ikke erstattes. Jeg vil bare si at jeg føler med deg<3 Jeg sender deg en kjempestor og god klem. Du er en fantastisk hundemamma!

    17. Så utrolig trist å lese:'( tårene mine renner nedover kinnene når jeg leser dette innlegget. Har selv en liten hund, og kan ikke tenke meg hvor ufattelig trist det skulle blitt å miste henne. Man blir så knyttet til disse små søte vesnene<3 heldigvis vil sorgen man sitter med nå bli til gode minner etter en stund. Da vil smerten og sorgen forvandle seg til varme tanker og gode minner. En fantastisk liten valpegutt som fikk en kjærlighetsfylt start på sitt korte liv<3

    18. Huff, nå renner tårene hos meg og. Jeg har selv to hunder…og kan ikke forestille meg hvordan jeg hadde taklet dette. Selv om dere hadde kort tid sammen rakk dere å knytte sterke bånd, og å gi hverandre kjærlighet, omsorg og tillit. Sender mange varmer tanker din vei. Og ta godt vare på de gode, men altfor få dagene med Billy…han var virkelig en sjarmør.
      Den dagen du er klar for det kommer det en ny valp, den vil aldri erstatte Billy…men i en hundemammas hjerte finnes hjerterom for dem begge <3

    19. Så forferdelig leit:( Har selv en liten gutt på 4 bein og blir kvalm bare jeg tenker på at noe skulle skje han. Ta den tiden du trenger, det er lov å være lei seg. Selvom tiden ble kort, er det jo som familie, båndet blir sterkt så fort! Etter innleggene dine å dømme kunne han iallefall ikke hatt det bedre mens han levde<3 Tenker på deg, ta vare på hverandre og fokuser tankene over på de gode stundene dere fikk sammen!

    20. Off sitter her med tårer i øynene. Så ufattelig trist! Billy var en flott hund 🙂 Jeg har aldri hatt en hund, men har en kattepus (som tror den er en hund). Ta en dag av gangen, og når tiden er inne vil dere kunne skape et nydelig hjem for en liten valp igjen 🙂

    21. Utrolig trist! Forstår deg ufattelig godt.. Valpen man venter hjem knytter man et bånd til allerede lenge før man henter den! Fra sekundet den er i dine hender kommer morsrollen inn og alt blir veldig sterkt! Lei meg på dine vegne at du måtte oppleve noe sånt, det unner jeg ingen:( Vær sterk for ting tar tid – men når tiden er inne kommer en ny firbeint inn som får dere til å glemme mye <3

    22. Uff! Det er helt hjerteskjærende å lese om dette!
      Jeg har ikke barn, men jeg har en hund, og hunden blir ditt barn, er helt forferdelig å miste noe så lite <3 det fallt noen tårer når jeg leste, kan virkelig kjenne smerten og kjærlighetssorgen din akurat nå.
      Lykke til videre ♡ det er bedre han fikk slippe, enn å enn å ha det vondt videre ♡

    23. Kjære Maren! Dette var ufattelig trist å lese, tårene triller.
      Jeg vet så godt hvordan du føler det nå. For 5 uker siden ble min Hund drept av en stor hund forann øynene mine, jeg prøvde alt for å redde han, Likevel tenker man på hva man kunne gjort anderledes. Det er mennekselig Å tenke slik. Jeg tenkte også som deg, hvordan skulle jeg komme over noe så Brutalt 🙁 ta en dag av gangen, tenk, savn, se på bilder, gråt masse og snakk med venner om det når du er klar. Du har sikkert hatt noen dager hjemme og ikke gjort så mye, det er bra. Kom deg ut å lev normalt så fort du føler det er ok for deg.
      Jeg tenker masse på deg. En ny valp vil gi masse trøst når du er klar for det.
      Lykke til videre ❤

    24. De blir en del av familien fra første stund <3 Kondolerer så mye. Kan ikke forestille meg hvordan det må være. Sender mange varme tanker din vei <3

    25. Så trist, føler med dåke 💔
      Fikk vondt i brystet når eg forsto ka som hedde skjedd, og trilte ein tåre før det siste var lest.
      Dåke får ta vare på di gode minnene ❤

    26. Så ufattelig trist! Har selv måttet gi slipp på en hund som var alt for ung, så jeg vet hvordan du har det. Det er helt jævlig! Men det kommer til å gå bra til slutt, det lover jeg. Sender deg mange klemmer <333

    27. Tenker mye på deg akkurat nå. Så ufattelig urettferdig å trist.. Har selv opplevd å miste hunden min som jeg var oppvokst sammen med, og ingenting er verre enn å miste bestevennen sin på fire bein. Men tiden leger alle sår, og det er alltid et lys i enden av tunellen. Jeg kan fortsatt høre tassingen av potene over gulvet, en lyd som var en del av hverdagen min. Er så tungt den første tiden, men tro meg Maren, det blir bedre! Ta dagene til hjelp. Lille billy var heldig som fikk tilbringe de dyrebare dagene han hadde med deg og dere!

    28. Så forferdelig trist 🙁 Mitt hundemamma hjerte blir knust av å lese slikt. Kondolerer så masse <3

    29. Åå Maren jeg sitter her ordløs, de betyr så mye at ikke det kan beskrives, tårene renner etter jeg leste innlegget ditt

    30. Hei kjære deg,
      Jeg forstår deg så inderlig, da jeg mistet min hjertevenn tidligere i januar. Rakk å ha han i 17 måneder, men var forberedt på så mye lenger. Vi skulle på så mange turer i lag, og vi skulle fylle minnebanken vår til randen med latter, kos og kjærleik. Savner han hver eneste dag, og fortsatt hvis jeg ser på bilder av han for mye og for lenge, så presser tårene på. Akkurat slik som når jeg skriver dette. En hund er ikke bare en hund. I hvertfall ikke når hunder er dine bestevenner. Det jeg vil frem er vel at det blir lettere. Du vil få energien tilbake, og du vil klare å smile uten å få dårlig samvittighet, for å være glad. Det tar bare litt tid <3

    31. Tårene triller:'( jeg sørger med deg, dette var ufattelig trist. Naturen kan være fæl og urettferdig noen ganger. Håper vi får se det vakre smilet ditt igjen snart<3

    32. Veldig trist, gråt noen tårer nå.. De firbeinte er som familie, selvfølgelig blir man lei seg! Det er jo som en baby <3 det er lov å være trist, Maren. Håper du får det bedre snart <3

    33. Og en ting til, Billy kunne ikke fått en bedre plass å være, heldigvis at han fikk kjenne din kjærlighet og kom akkurat til deg <3

    34. Så usannsynlig trist! Gråt og gråt når jeg leste og klemte litt ekstra på kattungen jeg har hatt bare noen få uker. Dyr setter dype spor <3

    35. Huff, utrolig trist å lese! Du har god grunn til å være lei deg.
      Har selv mistet en bestevenn, og vet at det er helt forferdelig!
      Har nå hund nr 2 etter henne, men tenker fremdeles veldig mye på min første hjertevenn. Snakker mye om henne, hele familien har bilder og ler og tenker på alt det hun betydde og lære meg. Alt jeg kan om hunder har hun lært meg. Blir veldig glad når jeg ser noen har den rasen.
      Ta den tiden du trenger til å fordøye sorg og savn. Ny hund erstatter aldri Billy, men kan både glede og bringe minne fra Billy, husk at det er plass til en til i hjertet ditt når du er klar ❤

    36. Dette er noe av det tristeste jeg har lest :(<3 kondolerer så mye... Jeg kan ikke en gang se for meg hvor forferdelig dette må være for dere....:( stor klem, kjære, fine, fantastiske Maren <3

    37. Så utrolig trist og vondt, Maren!:( Jeg får vondt inni meg på deres vegne. Jeg har selv hund og vet hvor grusomt glad man blir i dem, de er jo familie de også<3

    38. Kjære Maren..
      Dette var veldig vondt å lese, og sorgen er stor. Jeg sitter med tårer i øynene etter dette innlegget, men følte det på meg helt siden jeg så snappen din tidligere i dag. Min søster opplevde akkurat det samme med hennes valp for 1,5 år siden, og det var hjerteskjærende og vondt, det gjør enda vondt. De små, søte dyrene setter sine spor, og det er forferdelig vondt når de blir revet fra oss på denne måten.
      Jeg håper dere finner trøst i hverandre i tiden fremover, sender dere mange gode klemmer. Ny valp vil føles naturlig når sårene har grodd litt og den verste smerten har gitt seg ❤ kondolerer så mye.

    39. Kjære, Maren! Billy var så utrolig heldig som fikk være med deg den siste tiden og spesielt når han ble syk. Han følte seg helt sikkert elsket, trygg og ivaretatt på korte tiden dere hadde sammen <3 Det så ufattelig vondt og trist, ikke minst en ubeskrivelig vond situasjon du er i nå. Tenker så masse på deg, og sender deg massevis av varme tanker! Det tar bare sekunder å bli glad i en så liten tass, det gjelder uansett type dyr. Ta tiden til nytte, ta vare på deg selv, og gi deg en klapp på skuldra for den jobben du har gjort for Billy! Du er et helt fantastisk menneske, Maren <3 Skulle ønske jeg kunne gi deg en klem, og kunne vært der for deg. Men jeg vet du er sterk, og vil komme deg igjennom smerten som er nå. Og en dag vil du minnes det fine mellom deg og Billy, se på det som en glede! Som at du fikk bli kjent med den lille hundevalpen, og gitt den navnet Billy <3 Din Billy!

    40. Enig med hun eller han over her som skrev at Billy var heldig som kom akkurat til deg og fikk kjenne din kjærlighet

    41. “Jeg stryker over din gyldne pels, men halen din slår ikke mer. Øynene dine er lukket igjen over øyne som ikke ser.
      Aldri mer skal det bli som før, aldri mer oss to. Som isende kulde inni meg kjenner jeg noe dør med deg.
      Jeg må reise meg, sier de, jeg går mot en dør. Der ute går livet videre som før. Jeg snur meg, du ligger så livløs og stille. Du kan ikke komme, selv om jeg vet du ville. Skriket vil ut, men jeg lukker min munn.
      Hvem var det som sa “berre ein hund”?”
      Leste dette diktet da min bestevenn gikk bort for ett år siden. Det er vondt å miste hunden sin ❤️ Jeg føler med deg.

    42. Fine, skjønne, sprudlende Maren. Dette var vondt å høre. Jeg har selv en hund og vet hvor utrolig raskt man blir knyttet. Man blir knyttet fra den dagen man begynner å tenke tanken på anskaffelsen av en hund. Allerede fra da er de en del av flokken. Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det. Men det jeg kan gjøre er å sende deg masse varme og gode tanker! 💛 God klem fra Linn.

    43. Herregud så trist, sitter her og gråter 🙁
      Mistet min forrige hund da han var 8 år. Dette er 5 år siden, men det er like trist å tenke på i dag. Folk som sier at det bare er en hund, vet ikke hva de snakker om, for det er så uendelig mye mer. Hunden blir en del av familien, og dermed er sorgen stor når ting som dette skjer 🙁 Håper dere får en ny hund. Det ble redningen for min del, som gjorde at jeg klarte å gå videre. Den nye hunden er på ingen måte en erstatning av den gamle hunden, men den fyller livet med en glede som jeg ikke klarte å fylle uten en hund. Billy var så søt, og hadde et fantastisk liv fylt med kjærlighet den tiden han levde – husk på det <3

    44. Fineste Maren. Så utrolig trist at dere mistet Billyen. For en nydelig hund han var. Det å mistet et dyr er forferdig, uansett hvor kort man eier det.

    45. Så ufattelig trist å lese! Har hunder selv og vet hvor forferdelig det er når de blir syke.. Det må gjøre ufattelig vondt. Håper det går fint med dere og at dere finner en ny liten og frisk tass om ikke altfor lenge, stor varm klem <3

    46. Kjære Maren. En valp er ikke bare en valp, det er noe du anser som din baby – som et familiemedlem! Jeg forstår sorgen din så godt, har selv hund og klarer ikke tanken på den dagen han forlater oss. Sender mange varme tanker og gode klemmer din veg <3

    47. Åh stakkars dere & lille vofs 🙁
      Masse varme tanker til dere, og selv om det gjør fryktelig vondt for dere, har han hvertfall ikke vondt mer – mager trøst, men alikevel <3
      Dere skal nok få glede i en ny liten skjønning når tiden er inne 🙂
      God oppmuntringsklem 🙂

    48. Å Maren, så trist å lese ❤Jeg mista min sjelevenn for snart 2 år siden. Han fikk også en infeksjon i kroppen etter en operasjon. Det er så vondt og meningsløst. Tenker på deg.

    49. Neii, så utrolig fælt! Det var helt grusomt å lese.. Jeg fryktet det var noe sånn som hadde skjedd da jeg så bilde på snapchatten. Lille Billy 🙁 Han fikk hvert fall sin siste stund hos de beste folkene.
      Det var ordentlig trist! Sender dere en god klem<3

    50. Åh… kjære Maren.. det var utrolig trist å høre!!! Uff… nå må du bare ta en dag av gangen! Tenker på deg! 😘 Sender klemmer i fleng! 😘

    51. Så utrolig trist :'( Kondolerer!!
      Det er ikke bare en hund, men et familie medlem som man blir så alt for glad i! Vet hvordan det er å miste de :'( Sender deg mange gode klemmer <3

    52. utrolig trist å høre at hunden din var død, nydelig godklump hunden var
      han er jo bare så nydelig 😊😊😊😊
      kondolerer

    53. Har selv hun og kjenner det river i hjertet når jeg leser dett, tårene presser på. Tiden leger alle sår sies det, men noen ganger føles det ikke slik. Ta den tiden du trenger, sorg er jævlig når det kommer til situasjoner som dette.
      Jeg gjentar som flere tidligere, han kunne ikke kommet til et bedre hjem. Billy kunne uten tvil ikke fått et bedre liv. Et liv som var alt for kort, men som rakk å bli formet og gitt kjærlighet til av et fantastisk menneske!!
      Tankene er hos dere nå, ta den tiden dere trenger! Alt til hver sin tid. <3 kondolerer masse til dere!

    54. Så utrolig trist å høre Maren 🙁 Det virket som du var en så fantastisk valpe-mamma, og at du nøt og satt pris på hvert eneste lille sekund med lille Billy. Han kunne ikke vært mer heldig med å ha deg som passet på han og elsket han når han var syk. Det er så ufattelig trist å høre, bare tanken på å miste min lille hund gir meg tårer i øynene.. Veldig trist at du måtte oppleve det, du er så fantastisk!
      Stå på fine, gode Maren❤

    55. Åh, herregud så trist!! 🙁 Får så vondt i hjertet mitt av å lese det!
      En hund er ikke “bare en hund”, det blir noe av det kjæreste du har, det blir et familiemedlem.
      Har selv en liten tibbegutt på 4 år, og hadde jeg mistet han hadde jeg ikke visst hva jeg skulle ha gjort, så jeg forstår virkelig hvordan du har det!
      Håper den lille søte tassen sover godt ❤ kondolerer så utrolig masse!!

    56. Ett sekund med kjærlighet er nok til å lage dype sår når noen forsvinner ut av livet. Ta vare på deg selv <3

    57. Så klart du var så glad i han allerede. Husker det fra første ukene vi hadde hund også. Det er alltid tungt og rett og slett hjerteskjærende, uansett hvor lenge man har kjent dem. Kondolerer så mye 💔❤️

    58. Jeg er et skikkelig hundemenneske og noen dager savner jeg den gamle hunden vår, Baltsasar, som for oss var den perfekte hunden for oss, så mye kjærlighet trodde jeg aldri jeg kunne gi til en hund, det er noe helt spesielt. Jeg tror ikke andre som ikke er hundemenneske selv forstår hvor mye kjærlighet et lite vesen kan gi, og hvor mye man kan elske en hund! Jeg ble så lei meg i går, Maren, da jeg leste dette innlegget, at jeg ikke klarte å skrive noe. Håper ikke Billy hadde det altfor vondt. Han så ut som en lykkelig hund hos dere og jeg er sikker på at han var elsket mer enn noe annet, at den tiden han var hos dere, var den beste i hele verden. Ta vare på deg selv, Maren. Se fremover. Det er lov til å gråte<3

    59. Kjære deg! Jeg sitter med tårer i øynene selv og jeg er så fryktelig lei meg for at Billy og dere måtte få så kort tid sammen. Jeg har hund selv og vet hvor utrolig sterke bånd man knytter til dyr, så jeg kan tenke meg dette må gjøre vanvittig vondt. Sender en stor klem til deg <3

    60. Kondolerer så mye! Dette var en trist nyhet. Trist at dere fikk så liten tid sammen dere og Billy.
      Sender klemmer til deg <3

    61. Så ufattelig trist lesning! Det finnes ikke noe som heter “bare en hund” i min verden. Uavhengig om man ha hatt dem i 3 dager eller 3 år så har de blitt en del av familien og det gjør så fryktelig vondt når slike ting skjer. Varm klem til deg og mannen. Håper det blir bedre snart! <3

    62. Det er ikke ofte jeg kommenterer på blogger jeg leser, men noen ganger så må man bare. Det spiller ingen rolle om man har hatt hunden i 9 dager, 9 måneder eller 9 år. Dette er bare så ufattelig trist. Sender deg mange varme tanker og klemmer <3

    63. ❤ utrolig trist! Å det er ikkje rart at du er lei deg selv om du “bare” fikk ha han i 9 dager! Har selv en hund så vet hvilke kontakt en får på kort tid! Det er jo ditt firbente barn!
      Jeg sier ikkje dette for å ver snill,men jeg sa til mannen min etter jeg såg lille Billy at jeg vurderer så seriøst å få meg en slik type hund,for han var så steike nydelig! 😍 ver trist ver lei deg,smil å ver akkurat det du trenger! Så kommer sola sakte men sikkert tilbake🙏

    64. Heldig liten skatt som fikk være hos dere <3 Det magiske med kjærlighet, som den kjærligheten du har for ditt lille gull, den forgår ikke. Den lever videre for alltid. Ikke er det for lite kjærlighet heller, det er mer enn nok til for eksempel å dele med en ny liten tass når det kjennes riktig 🙂 Og masse kjærlighet sendes din vei denne valentinsdagen <3 Varm klem fra ei som vet hva det vil si å elske dyr <3

    65. Så forferdelig å høre, Maren! Jeg kan bare tenke meg hvor vondt det er. Jeg har selv en valp på 9 måneder, og om noe hadde skjedd henne hadde jeg nok havnet langt inne i en depresjon. Man kan si mye om en hund, men når man mister hunden sin, så er det som å miste et familiemedlem. Tårene rant da jeg leste det du skrev. Ønsker deg gleden tilbake, og at neste valp blir eldre enn noen kan håpe på. ❤ For en hund er betingelsesløs kjærlighet, og så mye glede at man kan bli stum av mindre. ❤ Stor trøsteklem sendes din vei.

    66. Vil bare sende deg en stor varm klem. Ett kjæledyr er ett familiemedlem. Bruk tiden på deg selv og de du er glad i! klem

    67. Jeg hadde en liten hund i 10 år, og hun ble gammel og syk, og det beste var å avlive henne til slutt. Selv om vi ble forberedt på det en uke i forveien, kunne ingen forberede meg på hvordan det ville føles å aldri få se henne igjen. Det er noe av det vondeste jeg har vært igjennom, og man blir så utrolig knyttet til dem. Jeg gråt hele den uken, hadde hun i senga om nettene og nektet meg selv i å skjønne at den dagen skulle komme. Jeg fikk være inne hos henne mens de avlivet henne, og hun var så fredfull. Jeg kan enda, selv om det er flere måneder siden, sitte å tenke på henne, og begynne å gråte. Det gjør så vondt. Det går aldri over, men den beste måten å komme over det på er å få en ny hund, sies det.
      Lykke til videre <3 Føler med deg!
      Klem

    68. Jeg har levd med hund hele livet så jeg forstår sorgen din. Hva var grunnen til at den døde? Når en så ung valp dør er det oppdretters ansvar, ikke ditt. Får du pengene tilbake?

    69. Trist! Trøsten er at det går over. Jeg er i ferd med å miste moren min i kreft, tillater meg å mene at det er noe verre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg