Snackplate

Favorites on a plate  

Dere som har lest bloggen en god stund husker sikkert fat som dette. Jeg kalte dem for snackplates og lagde dem hele tiden. Innholdet på min snackplate varierte fra gang til gang, men inneholdt som oftest sunne matvarer, og kombinasjoner av frukt, bakst og gjerne nøtter, mørk sjokolade eller proteinbarer. Denne herligheten her lagde jeg i går, og den består av frisk frukt, vafler, bær og Questbar kuttet i små biter.

Jeg synes dette er en søt og delikat måte å servere snacks på. Jeg lager gjerne fat som dette på jentekvelder, og da gjerne flere ulike fat. På den måten finner alle noe de liker. Jeg liker godt å kombinere søtt og salt, og har gjerne fat som dette, også et fat med grønnsaker og dipp, søtpotet chips, nøtter osv. Ved siden av dette har jeg ofte litt diverse topping og pålegg til baksten, som ofte er vafler eller pannekaker. Ingenting er så godt som smør og brunost på vafler, eller karamellsirup på pannekaker. Mmmmm. 

Ha en nydelig lørdag, og en riktig god helg <3 

 

Smiiiil Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Kristine: Du dette er bare Toro ferdigmix 🙂 men har lagt ut oppskrift på noen super digge sunne gulrot vafler. Google Fitliving gulrotvafler eller sunne vafler så finner du det<3

    2. Nam! Den så digg ut:) hvilke er dine favoritter av questbarer? Skal bestille meg fra iHerb og da får man jo en pakke med mange, så greit de er gode 🙂 Har brukt å bestille meg Oreo før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg