Endelig er det min tur

Lave skuldre, bok og kaffe

Endelig er det min tur til å få lest denne boken. Jeg kjøpte den for en god stund siden, men tiden har løpt fra meg og jeg har enda ikke fått tid til å sette meg ned med den. Jeg har hørt enormt mye positivt om boken, og kun etter et par sider er jeg helt hektet. Denne forsvinner garantert i løpet av helgen. Er det noen av dere som har lest den? 

Dagen i dag har gått i 190 og jeg kjenner at selv om det kun er masse positivt som skjer så tar det på. I kveld koser jeg meg derfor hjemme, med bok, koffeinfri kaffe og en stor skål med frukt og vanilje kesam. Det er så viktig å ta slike små pauser i hverdagen, og hente seg litt inn igjen. Dagen i dag har bestått av Pt-kunder, egentrening, filming av en ny og helt rå treningsøkt til dere, litt diverse møter og et fotooppdrag for et lokalt bakeri. Jeg gleder meg så til å dele treningsøkten med dere, litt klipping og litt musikk på nå så er den good to go. 

Nå skal jeg krype tilbake under dyna og kose meg videre med boken min. Jeg gleder meg til å oppdatere dere med litt trenings-inspirasjon i morgen. Ha en nydelig kveld dere <3 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei Maren!
      Jeg leste den med det samme den kom ut, og jeg digget den! Så ærlig og rett frem, i tillegg til at hun er god til å skrive. Jeg fikk et litt mer nøyansert bilde av Sophie ELise etter å ha lest boken 🙂
      Og du, angående avslapning, kanskje du har lyst til å lese mitt innlegg om dette fra i går? 🙂
      http://jannichepaulsen.no/tanker/sammenhengen-depresjoner-smarttelefoner/
      Pauser ER SÅ VIKTIG!
      Ønsker deg en superfin fredag og ikke minst heeeeeelg 💖
      Klem, Janniche

    2. Det så veldig koselig ut! Kanskje jeg skal kjøpe boka i helga og kose meg med den, blir en del sofakos fremover med en voksende mage som stjeler all energien min. Bloggen din gir meg i hvert fall litt inspirasjon til små lufteturer når formen tillater det! Ha en strålende helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg