Lørdagskos på sitt beste

Weekend mode <3 

I dag trengte jeg en liten time-out, en kosestund for meg selv. Så da rigget jeg meg i stand i sengen, med store hotellputer, to dyner, macen i fanget med serier og  to skåler med snacks. Både smågodt og popcorn fikk holde meg med selskap.

To episoder av The Blacklist tok det, så var skålene tomme, og jeg følte meg både uthvilt og klar for å være sammen med folk igjen. Noen ganger er det så deilig å bare være i sitt eget selskap, senke skuldrene og bare slappe helt av. Momse popcorn med begge hender – uten å ta hensyn til noen andre. Deilig! Er det noen av dere som kjenner dere igjen på dette med å trenge en liten time-out i ny og ne? 

Jeg håper alle har en super lørdagskveld, og koser dere masse. Fortell meg gjerne hva dere gjør i kveld i kommentarfeltet. Det er så koselig å høre fra dere, hvordan dere har det, og hva dere driver med. 

 

Smiiiil Maren 

 

13 kommentarer
    1. Dette kjenner jeg meg så igjen i!
      Bare virkelig koble ut – spise masse (JA – hele skålene haha:D) digg for å lade opp 😀
      Godt du også tar vare på deg selv!
      Fortsatt god helg=)

    2. Så herlig! Eg gjer akkurat det samme i dag 🙂 berre med mesterens mester og hver gang vi møtes 🙂

    3. Hei! Ikveld slapper jeg helt av, med godis i skålen og tv <3 Så mystorien din da du var på tredemøllen idag, du er flink! lurer bare på, har du blitt mye tynnere i det siste? og hvordan får en så tynn mage?

    4. stina: Hehe, på en og samme dag har det nå blitt påpekt i en kommentar at jeg har store lår og for stor rumpe, og her nå at jeg er blitt tynn, og har så tynn mage. Hehe 😛 Skal ikke være lett. Men altså nå veier jeg meg ikke, så vektmessig vet jeg ikke – men klærne sitter på helt samme måte og jeg har ikke gått noe ned i vekt så vidt jeg vet nei 🙂

    5. Mumser sjokolade og potetgull, tenker det må være innafor når en sitter alene en lørdagskveld etter seinvakt, og skal på tidligvakt dagen etter!
      Håper du har en strålende helg <3

    6. Vi hadde feiring i hele går, etter 18 mnd har jeg endelig blitt gravid og i går feiret vi at jeg er 12 uker på vei og over i den “sikkre” perioden ❤ En fantastisk følelse når en har ønsket noe så sterkt i så lang tid! Vi laget god mat (som ikke gjorde meg kvalm) og mye god snacks!😊 Ser ut som du trengte en liten timeout i går, håper søndagen din blir super!

    7. Du er jammen meg tøff som står i disse evige kommentarene om ditt ytre… Mener jeg leser ett eller annet om kroppen din hver gang jeg er innom kommentarfeltet – oftest er det jo fine og gode kommentarer, men de handler likefullt om kropp og om Din kropp og det er faktisk veldig sterkt av deg å “finne deg i det”. Selv positive kroppskommentarer kan nemlig gjøre at en utvikler et strengere eller mer fokusert fokus på egen kropp. Og så får du negative og ufine slengbemerkninger i tillegg… Dette er altså godt ment, jeg beundrer virkelig styrken din når det gjelder dette! 👏
      Og så får man (både jeg som leder og sikkert også du) også erfare og bekreftet hvor mye kamera kan lyve avhengig av lys, vinkel osv.. Og særlig i kombinasjon med ulike klær og passform, dagsform (væske, hormoner) og ikke minst holdningen en holder akkurat når blitzen går
      Dette ble langt og rotete.. Håper du skjønner poenget mitt. (hvis ikke oppsummerer jeg her: DU ER FANTASTISK!)

    8. Marte: Takk for en fin kommentar. Det sies mye om både kroppen og utseende mitt, mye positivt men dessverre også en del negativt. Annen hver dag er jeg tykk og for svær, feit, burde ikke få lov å kalle meg treningsblogger med den slappe, kjipe kroppen min. Andre dager er jeg super flott, sterk, sunn, slank eller alt for tynn. Det skal ikke være lett, men man må rett og slett lære seg å ikke bry seg, og prøve å la det negative prelle av. Vanligvis går dette fint, men på enkelte dager, spesielt hvis jeg kanskje har en litt “sånn” dag så treffer det skikkelig, og jeg innrømmer lett at jeg kan bli skikkelig lei meg. Dette med kommentarer er en del av gamet – på godt og vondt. Hvis man vil være i denne blogg-verden så må man bare lære seg å tåle det 🙂 Takk for denne kommentaren, du virker som en herlig person <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg