Starting fresh

God nytt år dere. Hvordan føles det? For min del føles det bra, rimelig trøtt, men fremdeles en god følelse for det nye året. Feiringen i går var utrolig fin, med gode venner, god mat, og god drikke. Det føles bra å gå inn i det nye året sammen med mennesker man setter pris på, føler seg vel sammen med og som man uten tvil kommer til å bruke mye tid sammen med i det nye året. Champange i glasset, nydelig forrett og en magisk hovedrett, himmelen fylt av raketter og omringet av fine mennesker. 2016 kunne ikke blitt avsluttet på en bedre måte. Litt trøtt i dag er så absolutt verd det. 

Smoothie bowl, frisk frukt, bær, juice, og kaffe

I skrivende stund er frokosten akkurat spist her hjemme, og i dag stod det sunn, lett og fargerik mat på menyen. Det er liksom det som frister mest nå etter to uker med julemat og snoperier. Jeg snappet maten til en venninne, og fikk i retur ” det der er skikkelig Marenmat “. Det stemmer virkelig, denne typen mat er det absolutt beste jeg får, og hva er vel da bedre enn å starte det nye året med en slik frokost.

Jeg håper alle hadde en fin feiring i går, og bruker dagen i dag til noe hyggelig. Ikke stress så fryktelig med at det er et nytt år og hele den pakka der. Senk skuldrene, og kos deg i dag. I morgen er det mandag, og har du mange endringer du ønsker å iverksette så bruk mandagen til det. I dag er det søndag, og dagen etter nyttårsaften. Kos deg med restemat fra i går, og la det nye året få en litt rolig og fin start. Et mål er alltid lettere å nå med en plan, så bruk denne dagen til å legg en plan for hva du ønsker å endre og hvordan du vil gjøre det. Årets første dag skal brukes sammen med mine kjære. Nå skal vi straks ut å rusle en tur, etterfulgt av familiemiddag. I morgen starter jeg på en litt mer strukturert plan med treningen, og de siste detaljene rundt det skal jeg kose meg med i ettermiddag. 

Nå er jeg spent på å høre fra dere. Hvordan var feiringen din i går? og hvordan har du det i dag? Hva er dine planer for dagen? Flere av dere delte målene deres for det nye året i et tidligere innlegg, men jeg vil veldig gjerne høre fra flere av dere. Fortell meg litt om dine mål og planer for det nye året. Jeg gleder meg til å lese <3 

Da gjenstår det bare å ønske dere en fantastisk fin start på det nye året. Dag én av det jeg håper blir et fantastisk bra år for oss alle sammen. 

 

Smiiiil Maren 

 

 

9 kommentarer
    1. Jeg har vært i skauen – og nå er det snart 1 nyttårsfagmiddag m familien. I går var flott feiring – med god mat og fyrverkeri – men nå er jeg klar for hverdager 🙂

    2. Åh, den smoothie bowle’n så skikkelig god ut! Så frisk i fargen 😀 Kan du dele oppskriften?

    3. For en fin dag på dagen og den frokosten ser kjempe god ut:-) Startet selv dagen med en god, sunn frokost etter en sen natt i går. Har hatt skikkelig skallebank i dag.. Men hele familien har vært på fjelltur og nå har vi nettopp spist oss mette på kalkun + dessert:-) Så ble vi enige om at vi måtte spise opp resten av julekakene i dag. Så det har blitt serinakaker, risboller og masse digg. Men i morgen er det heldigvis tilbake til hverdagen 🙂 Det blir fantastisk!!

    4. Vi hadde en kjempe fin feiring på nyttårsaften! Det ble derimot lite tid til å slappe av fra denne siden første nyttårsdag siden vannet gikk og dagen gikk med til å føde verdens nydeligste datter <3 En utrolig start på det nye året!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg