For et år vi har hatt sammen

Hei og god morgen hjerter. I dag har jeg sovet så lenge at jeg ble helt forvirret når jeg så på klokken. Vi kom oss alt for sent i seng i går, men noen kvelder er det bare så godt å sitte oppe lenge. Vi så film, og etterpå fant vi ut at vi skulle ut å gå en tur. Rundt midnatt tuslet vi avgårde, og det ble en koselig tur i nattemørket. 

Nå skal jeg straks komme meg avgårde på trening, og etterpå skal jeg bare kose meg, og nyte den aller siste dagen i 2016. Det har vært et fantastisk år, og når jeg ser tilbake i årskavalkaden jeg lagde for et par dager siden så ser jeg at det virkelig har vært et innholdsrikt og bra år. Jeg gleder meg til 2017, og alt det har å by på. Jeg gleder meg til å ta bloggen steget videre, og virkelig jobbe for å levere gode, inspirerende og motiverende innlegg til dere.

Tusen tusen takk for 2016 sammen med dere. Tusen takk for alt dere har delt, alle kommentarer, alle gode ord og for at dere i det hele tatt har klikket dere inn på bloggen. Det betyr enormt mye – uten dere hadde ikke denne bloggen eksistert. Så tusen takk til hver og en av dere. Nå kjører vi på og sammen skal vi gjøre 2017 til et energifyllt, positivt og sterkt år på alle måter. Jeg er så klar!

 

En stor og god nyttårsklem til hver og en av dere

 

5 kommentarer
    1. Takk selv for fine innlegg med tips, inspirasjon, stort og smått rundt livets mange fasetter, samt spredning av masse solskinn 🙂
      Ønsker også deg et riktig godt nyttår!

    2. Som den ivrige leseren og fan, så vil jeg si takk for alt du deler på bloggen. Rart å tenke på at bloggen din er en del av hverdagen til mange, mange må jo inn å lese! Takk for inspirasjonen og gleden du deler, ærligheten og for at du holder tro på det du vil. Gleder meg til 2017 og godt nyttår, Maren. Håper du får en fantastisk feiring med dine kjære. Anja

    3. Hei – TUSEN takk for inspirasjon i 2016 – du er grunnen til at jeg begynte å trene – det skal du ha 1000 takk for – gleder meg til mer inspirasjon i 2017
      GODT nytt år

    4. Ha en flott feiring Maren. Kos deg og nyt øyeblikkene.
      Gleder meg til å følge bloggen din i det kommende året, du gir så utrolig mye av deg selv og virker tvers igjennom god 🙂 Du er en stor inspirasjon
      Godt nyttår

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg