Heldigvis er det ikke over enda

I dag har jeg kost meg så mye sammen med familien at jeg helt har glemt at jeg skriver en blogg, og at den burde oppdateres. Jeg tror og håper flere av dere har vært opptatt med juleselskaper og familiehygge i dag, og kanskje dere som meg endelig har sunket ned i sofaen med litt filmkos, avslappning og update på sosiale medier. 

Christmas Eve <3 

Kvelden i går var intet mindre enn magisk fra start til slutt. Jeg koste meg så enormt masse med nydelig mat, tilberedt og servert av mine to kjekke fettere. Masse deilig snacks, julekaker og kos. Vi hadde også julequiz som resulterte i høylytte latterkramper, intense mimeleker og heftige diskusjoner. Jeg ler enda når jeg tenker på det. Vi satt i timesvis med pakker mens vi koste oss med kransekake, julekaker og andre godsaker. Jeg fikk så utrolig masse fine gaver, og jeg er så takknemlig at jeg har ikke ord. 

Dagen i dag startet med en frisk joggetur, etterfulgt av julelunsj med hele familien. Hele 21 personer var samlet rundt mine foreldres stuebord. På menyen stor alt fra hjemmelagde karbonadekaker, ferskt brød, salt lammelår, roastbiff, spekemat, hjemmebakte rundstykker, sylte, lammerull og ribbe, til aspic, laks, potetsalat, eggerøre og hjemmelaget syltetøy. En haug av godsaker med andre ord. Lunsjen dro ut i nesten tre timer, og ble avsluttet med is, kaker og masse mer godsaker. Etter dette var vi helt slått ut hele gjengen, og trengte et par timer på sofaen. 

Nå har mamma og meg akkurat ruslet en liten tur for å få litt frisk luft. Nå er vi klar for filmkveld og lave skuldre resten av kveden. Hjelpes så deilig det er med jul Kos fra morgen til kveld, god tid og avslappende, gode dager. Heldigvis er det ikke over helt enda. I morgen venter nytt familieselskap, etterfulgt av sosialt med venner. Jeg gleder meg så!

Jeg håper alle hadde en nydelig kveld i går, og har kost seg masse i dag. Det hadde vært veldig gøy å høre litt om deres jul så langt. Hva spiste du i går? fikk du noen fine pakker? og hva har du brukt dagen til i dag? Jeg gleder meg til å høre fra dere <3 

 

God juleklem fra Maren 

 

9 kommentarer
    1. Så koselig. Jeg hadde en kjempe koselig feiring sammen med familien igår. Spiste pinnekjøtt hos broren min og hans familie. Og fikk så mange flotte gaver. Ønsket meg Vannglass og champagne glass i samme serie og klolle8, og der fikk jeg. Og mye annet fint. Så koselig! Idag har jeg vært på joggetur med hunden og sett på filmer etter det i pysj. Og det gjør vi fortsatt. Ikke noe selskap idag, bare kos og mamma og pappa!
      Hadde mobil pause fram til nå og da var det koselig å lese dette. Kos deg videre.
      Anja

    2. Å, julen er virkelig den beste tiden! Jeg er sykepleier og tilbrakte julekvelden på kveldsvakt på Haukeland. Nå gjenstår to vakter før jeg kan dra hjem til familien på en liten juleferie. Gleder meg <3

    3. Jeg var med familien. Spiste pinnekjøtt. Fikk mange fine gaver 🎁 1. juledag begynte jeg dagen med 5km løpetur. I dag blir det vasking av leiligheten før nye besøk. Ha en fin jul videre, Maren 🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg