En personlig julehilsen

To someone special <3 

I dag våknet jeg med en deilig følelse av jul i hele meg. Kanskje var det gårsdagens pinnekjøtt middag med familien som gjorde det, eller kanskje var det skumringen i leiligheten, kun opplyst av julelysene ute på verandaen. Fem dager før julaften er perfekt timing for at julestemningen kommer snikende. Planen var å rushe avgårde til kontoret for en super effektiv mandag, men nå måtte jeg rett og slett bare endre litt på planene og nyte denne julemorgenen hjemme litt til. Så nå sitter jeg her, med hjemmelaget kaffe latte med smak av jul, og koser meg med å oppdatere dere før jeg starter dagen for fullt. 

Mange av dere har spurt hvordan jeg gjør det med alt dette hjemmelagde julegodteriet jeg har laget, og jeg har forklart dere at jeg har puttet det i små kremmerhusposer. Det er jo ikke sikkert alle vet hva en kremmerhus-pose er, så da tenkte jeg det var fint å vise dere. Jeg har altså gjort det på denne måten, og tenker å gi bort julegodtene sammen med et koselig kort og kanskje en søt liten skål til å ha godteriet i. 

Dette blir en fin og personlig gave som ikke trenger å koste så mye. Bruk litt ekstra tid på å skrive kortet. Et personlig julekort sammen med en pose med noe deilig julegodt er den perfekte julegave spør du meg. Hva synes dere? 

Oppskriften på karamellene finner dere HER, og juledropsene finne dere HER.  i tillegg ligger det en oppskrift på noen super gode julecookies HER. 

 

Smiiil Maren

 

9 kommentarer
    1. Jeg lurte på en ting! Jeg er kjempeglad i å trene intervaller, og ut fra det jeg har lest så virker det som du også er det! Men hvor ofte trener du intervaller? Og kan ikke dette på en måte “sinke” eller hindre rumpetreningen? Dersom en vill ha en sterk, fin og stor rumpe så bør/kan man da trene intervaller?

    2. Kjempe koselig julegave! Viser omtanke og kjærlighet! Fikk en liknende god bedring gave fra en vennine. Hjemmelagde cookies i et Norgesglass med julekort på!
      Anja

    3. Så fine gaver og bilder! 😄 gir bort mye hjemmelaget jeg også, det er jo så koselig å ordne istand! 😊 ha en strålende kveld videre 😊

    4. Åh, så fint! Jeg skal lage karameller og brente mandler i morgen som jeg skal gi i julegaver 😀 men, hva pakker du hver enkel karamell i?
      Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg