Et annerledes julebord

Taco & healthy snacks  

Gårsdagen var en sånn type kveld man husker, en kveld man sparer på, og tar frem på de litt kjipe og grå hverdagene. Jeg var på besøk hos min venninne Mette, og hun hadde disket opp med det aller beste jeg vet av mat og snacks. Vi koste oss med taco, hjemmelagde vafler, Questbarer og Pepsi max. Vi kallte dette vårt eget lille julebord, og selv om dresscoden var joggebukse, og det kun var pepsi max i glassene så er det uten tvil et av de koseligste julebordene jeg har vært med på. 

Ingen julemat og ingen julekaker, men det skal jeg ha så mye av de neste dagene at det gjør overhode ingenting. I kveld skal jeg nemlig spise tidenes julemiddag med pinnekjøtt og garantert masse julekaker til dessert. Jeg er så glad for at jeg tok med kamera i går, for da fikk jeg muligheten til å gi dere et innblikk i en typisk jentekveld slik jeg liker dem aller best. 

Vaflene er laget på blant annet gulrøtter, og oppskriften har jeg delt med dere før. Dere finner den HER. Disse vaflene er så saftige og smakfulle at de må bare oppleves. Jeg liker å lage opp en stor stabel med vafler også oppbevarer jeg dem i kjøleskapet. Perfekt som frokost, nistepakke på hektiske dager, eller bare som kveldskos. 

Jeg håper alle har en fin start på søndagen. Har du noen koselige planer for denne fjerde søndagen i advent?

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Så hyggelig det høres ut – – I dag skal jeg i skauen på koselig tur som starter ved havet og går via hyggelig skogsområder med stier og så møter jeg andre som er på søndagstur
      Ha en fin søndag

    2. Så koselig 🙂 Jeg og mamma hadde også julebord hjemme i går, bare jeg og hun med kvalitetstid, ost og kjeks:)Var så koselig <3
      Ønsker deg en fin dag 🙂

    3. Anonym: Det aner jeg ikke, men kan prøve å regne litt på det hvis det er viktig å vite. Husk at disse inneholder kun vanlige sunne produkter , mat , og mat er ikke farlig for deg <3 kroppen trenger mat for å fungere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg