Hun trodde på meg, og det forandret alt

I dag skjedde det noe fantastisk, og jeg har lyst å dele det med dere. Jeg dro på trening, litt trøtt, litt lei og helt ekstremt umotivert. Planen var intervaller, men det kjente jeg etter kun et par minutter på mølla at aldri kom til å skje. Jeg gadd rett og slett ikke, noe som gjorde meg enda litt mer gretten. Jeg la ut en snapp på mystory hvor jeg skrev at jeg ikke orket intervaller i dag, og at det ble en gåtur i stede. Da skjedde det noe litt magisk. Jeg fikk en snap i retur, med tidenes motivasjonsboost. 

Det var en skjønn jente som skrev at hun hadde blitt motivert av meg en haug av ganger, og nå var det hennes tur å motivere meg. Så listet hun opp alt hun mente jeg var god på, og mine styrker. Hun skrev setninger hun ville jeg skulle gjenta for meg selv, og på mirakuløst vis gjorde hun meg så gira og motivert at jeg kjørte tredemøllen opp på maks og løp som vinden. Jeg var plutselig uovervinnelig, jeg var sterk, jeg var raskt og bena var fulle av kraft. Hvor rått er ikke det? At ordenes kraft er så sterk, eller kanskje var det ikke ordene, kanskje var det følelsen av å kjenne på at noen hadde troa på meg, at noen var overbevist om at jeg hadde det i meg. Noen mente at jeg var sterk, og rask. Det var meg et helt enormt boost, og det var så gøy. 

Dette var dagens kondisjonsøkt: 

  • 15 minutter powerwalk i motbakke
  • 10 minutter med 30/30 intervaller. 
  • 15 minutter rolig nedjogg. 

30/30 betyr 30 sekunder full spurt, hopp av mølla og ha pause i 30 sekunder, hopp på igjen og spurt 30 nye sekunder. Dette gjentas totalt 10 ganger. Jeg løp full spurt i dag, og toppfarten på siste intervall var helt oppe i 19,8 km/t, resten av intervallene lå mellom 16 og 18 km/t. 

Det slår meg ofte, faktisk daglig, hvor utrolig heldig jeg er som får lov å ha denne bloggen, og kommunisere med så mange flotte mennesker. Jeg når ut til så mange, og dere responderer tilbake til meg med så mye fint. Dere responderer på godt og vondt, og kritikken kan selvfølgelig også komme. Den tar jeg, og så lenge den er konstruktivt så setter jeg stor pris på det. Vi deler tips, triks og råd. Vi deler erfaringer, motivasjon og vi inspirerer hverandre. I dag fikk jeg virkelig kjenne på at dette går begge veier. Jeg er heldig som får lov å nå ut til dere, men jeg enda heldigere som har en gjeng med følgere som gidder å respondere og gi av seg selv. 

Så i dag sier jeg tusen takk til alle dere, i dag var det dere som fikk meg til å gjennomføre. Nå sitter jeg her på kontoret med verdens beste følelse og et stort smil om munnen. Takk for alt dere er, og alt dere bidrar med. Jeg digger dere! 

 

Smiiil Maren 

 

8 kommentarer

Siste innlegg