Dette var jeg ikke forberedt på

Jeg sitter her å leser gjennom over hundre bloggkommentarer, og nærmere seksti mail fra dere relatert til innlegget om tips til bloggen. Jeg er helt overveldet over responsen, og utrolig rørt over alt det fine dere skriver om bloggen slik den er i dag. Tenk så enormt heldig jeg er som får lov å dele treningsglede, oppskrifter, hverdagsaktivitet, oppturer, nedturer, motivasjonstips, treningsprogrammer, turglede, hverdagsliv og så mye mer med dere. En ting at jeg får dele det, men det som virkelig rører meg, og som gjør det hele verd det, er at jeg faktisk når ut til dere, at dere tar i mot og at jeg får lov å påvirke dere. Tusen takk for tilliten. 

Jeg har lest hver og en av kommentarene, og nå er jeg så motivert og inspirert at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte. Jeg har et veldig klart bilde av hva dere liker med bloggen, og hva dere ønsker mer av. Tipsene til faste innlegg er så fantastisk kreative og gode. Jeg gleder meg så enormt til å få dette ut på bloggen. Nå skal jeg gå å kjøpe meg en stor bok, og skrive inn alle tipsene fra dere. Jeg har blogginnlegg til langt ut i 2017 jeg nå. Dere er så GULL. 

Det er så gøy å lese kommentarene deres for det kommer så tydelig frem at flere av dere har fulgt meg i mange år, og faktisk kjenner meg ganske godt. Dere kan skrive ting som at det er typisk meg å si ditt og datt, og det er typisk meg å spise sånn og sånn. Jeg tar meg selv i å smile – for det stemmer 100%. 

Tusen takk for at dere er så engasjerte, kreative, omsorgsfulle og gode. Jeg har bestemt meg for å dele ut 3 pakker i stede for kun én. Det går rett og slett bare ikke an å velge kun en når dere gir så mye av dere selv. Jeg lar innlegget rulle et par dager til, også velger jeg ut tre vinnere som får en sporty surprise-pakke fra meg. 

 

Smiiiil Maren 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg