En ny start

I dag er en spennende dag. I dag er nemlig første dag på nytt bloggkontor. Det blir kanskje litt feil å kalle det bloggkontor, for det skjer veldig mye mer der enn kun blogging. Jeg skriver treningsrelaterte artikler, jeg lager kosthold og treningsoppsett til kundene mine, jeg jobber med samarbeidspartnere og driver med masse annet artig bak bloggen. Dette er en forutsetning for at ting skal bli bra bloggen. Til nå har jeg jobbet hjemmefra, og det er jo veldig behagelig og fint det. For min del så klarer jeg ikke helt strukturere opp dagen min slik jeg ønsker, og glir fort ut i at jeg gjør mye annet. Dette er tid jeg burde brukt til å jobbe strukturert og effektivt. Det gjør også at man jobber litt til og fra hele tiden, og arbeidsdagen har på en måte ingen markert start eller slutt.

Målet mitt nå er å bli mer effektiv både med blogg, saker/artikler jeg skal levere og oppdatering av kost/treningaplaner for kundene mine. Jeg vil prøve å bli flinkere på å lage en plan for uken på bloggen, og kanskje ha et eller to faste innlegg i uken. Ikke akkurat trenings-torsdag, fordi det meste handler om trening her, men noe lignende. Super-onsdag for eksempel, hvor det deles et supert tips hver onsdag relatert til trening, helse, mat, velvære osv. Dette var bare et forlag slengt ut i farta, for det er nemlig her jeg har lyst å høre fra dere. 

Junkyard XX-XY jakke  //  Nike sko  //  Cheap monday Bukse  //  Calvin Klein t-skjorte (aff.links)

Hva har dere lyst på? Hva er det gøyeste å lese på en blogg? Kanskje du har forslag til en fast sak jeg kunne hatt på bloggen hver uke, som du hadde synes var super gøy å lese. Jeg føler at i dag er som en ny start, et nytt boost for bloggen. Hvorfor vente til årsskifte med å trykke på re-start knappen. Jeg gjør det nå jeg, og jeg gleder meg stort til å høre fra dere.

  • Hva ønsker dere mer av på bloggen?
  • Forslag til fast innlegg?
  • Hva er det gøyeste å lese om på blogg? 

Absolutt alle tips mottas med stor stor takk. Enten om du legger igjen kommentarer her, eller sender meg en mail på [email protected]. Det er helt opp til deg. For at dette skal engasjere litt har jeg valgt å kjøre en give-away blant dere som legger igjen tips. Jeg trekker en heldig vinner som får en Maren-pakke fra meg. Maren-pakken inneholder:

  • En solid stabel av mine favoritt proteinsjokolader 
  • En treningsbag fra Puma.

Det betyr at både gutter og jenter kan komme med tips og ønsker for bloggen, og dermed være med i trekningen. Jeg har treningsbag til både han og henne klar. Alle kommentarer og mail er med i trekningen. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Jeg blogger for dere, og da vil jeg at dere skal få akkurat det dere ønsker. Jeg gleder meg enormt til å høre fra dere.

 

Smiiiiil Maren 

 

2 kommentarer
    1. Hva ønsker dere mer av på bloggen? Kunne ønsket meg tips til øvelser innenfor styrketrening og div. Kanskje noen øvelser som ikke er like kjente, og som er morsomme?
      Kunne også tenkt meg litt mer om treningsklær, hva har du på deg når du løper ute nå i kulda? Hva anbefaler du til styrketrening osv.
      Forslag til fast innlegg? Lagt ut en oppskrift i uka
      Hva er det gøyeste å lese om på blogg? Jeg er selv interessert i mat og trening, så for meg så er det gøyest å lese om nettopp mat og trening, og alt rund det
      -Synest bloggen din er topp fra før av 🙂

    2. Eline: Nå måtte jeh godkjenne én kommentar fordi folk tror ikke kommentarene går gjennom. Det gjør de så absolutt, det har kommet nesten 170 kommentarer, og alle er med i trekningen av premie 🙂 Alle tips er lest, og notert ned. Tusen tusen tusen takk alle sammen <3

      Jeg leser alle, men siden disse er ment for meg og min blogg så ønsker jeg å holde dem for meg selv. Super mye bra her folkens, jeg er så takknemlig, og gleder meg til å imøtekomme ønskene deres 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg