Sunday funday

I dag er det bakesøndag, og masse godsaker står på menyen. Før jeg inntar forkle og setter på julemusikken så skal skrotten få lov å bevege litt på seg. Julekaker og godis smaker så mye bedre etter litt fysisk aktivitet. Dagens plan er bare lek og moro, en lett joggetur, og det jeg kaller for apekatt-trening. Det har kommet noen utrolig søte små trampoliner like utenfor der jeg bor. Hvor perfekt er ikke det? Gjett om jeg skal leke meg masse der fremover. Store barn, små gleder.

Det er morsomt hvordan gamle kunster fra min tid som turner fremdeles sitter i kroppen. Jeg passer på å vandre litt rundt på hendene og utfordre meg på ulike turnøvelser slik at jeg holder det litt ved like. Jeg skal innrømme at det virkelig var enklere å vandre rundt på hendene før, og at jeg nå må jobbe mer bevisst med styrke i skuldre og kjerne, samt balanse, teknikk og koordinasjon. Det er utrolig gøy, og jeg storkoser meg når jeg kan få lov å leke meg på denne måten. Det beste av alt er at det føles overhode ikke som trening, det er jo bare gøy. 

Jeg håper dere får en nydelig andre søndag i advent. Kos deg sammen med noen du er glad i, og gjør noe ekstra hyggelig i dag. 

 

Smiiiil Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg